تماس یار

آموزش نصب سیستم تقویت آنتن موبایل

روش نصب تقویت کننده آنتن موبایل به صورت اجمالی

کیت تقویت کننده سیگنال تلفن همراه که قصد داریم طریقه آموزش نصب سیستم تقویت آنتن موبایل را برایتان شرح دهیم ، شامل:

تقویت کننده یا تکرار کننده سلولی
منبع تغذیه
آنتن داخلی یا آنتن سرویس

آنتن بیرونی یا گیرنده امواج

کابل کواکسیال به همراه کانکتورهای نصب شده روی آن

چگونه سیستم تقویت کننده سیگنال موبایل کار می کند؟

تقویت کننده های تلفن همراه به طور قابل توجهی در بهبود قدرت سیگنال تلفن همراه کارایی دارند. پکیج تقویت کننده تلفن همراه با یک آنتن خارجی و یک آنتن داخلی فروخته می شود، تکنولوژی پیشرفته تقویت کننده طوری طراحی شده است تا سیگنال دریافتی خود را تا 10 بار افزایش دهد، قطع ارتباط و قطع شدن تماس را کاهش دهد و سرعت ارتباط دیتای اینترنت را برای فن آوری های 3G و 4G و 2G افزایش دهد.

آنتن بیرونی وظیفه جذب و دریافت سیگنال از برج سلولی را داراست و آن را از طریق کابل به تقویت کننده ارسال می کند. سپس سیگنال توسط بوستر موبایل تقویت شده و از طریق آنتن داخلی فرستاده می شود. تلفن همراه شما سپس با سیگنال بهبود یافته شده ارتباط برقرار می کند. هنگامی که تلفن همراه سیگنال را به داخل آنتن فرستنده می فرستد، سیگنال بوسیله دستگاه تقویت کننده سیگنال در نقطه کور آنتن دهی تقویت می شود و از طریق آنتن خارجی به برج سلولی مجددا ارسال می شود.

روش نصب انتن گیرنده امواج موبایل

بوسیله نصب نرم افزار تقویت آنتن موبایل بر روی گوشی موبایل خود و دانلود آن از گوگل پلی یا اپل استور ، بر روی پشت بام مناسب ترین نقطه را برای قرار دادن آنتن گیرنده تعیین می کنیم و آنتن گیرنده را مانند یک پرچم نصب می کنیم(منظور از پرچم حالت قرارگیری آنتن است). دقت نمایید که آنتن بیرونی را در مجاورت اشیا فلزی قرار ندهیم و همینطور طوری جانمایی انرا انجام ندهیم که پشت دیوارها و جدارها و اشیا پیرامون قرار گیرد و فضای جلوی آنتن که بواسطه آن امواج را دریافت می کند باز باشد .

زمانیکه پوشش خارج از منزل عالی است، اما مصالح ساختمانی شما مانع ورود سیگنال به خانه یا دفتر شما می شود، اما لازم نیست نگران باشید زیرا این نوع وضعیت در واقع جایی است که تقویت کننده های سیگنال بهترین کارایی را ارائه می کنند.حداکثر قدرت خروجی مجاز برای Downlink برای تمام تقویت کننده ها که توسط استاندارهای مختلف تعیین شده است معادل 12 dBm است و قدرت خروجی بیشتر برای سیستم ها توصیه نمیگردد زیرا ممکن است سبب ارسال نویز به برج مخابراتی گردد .

کابل کواکسیال را به کانکتور آنتن گیرنده متصل نموده و سر دیگر ان را به داخل ساختمان هدایت می کنیم و به سمت bts بوستر موبایل وصل می نماییم . سپس آنتن فرستنده را به سمت ms دستگاه متصل نموده و منبع تغذیه را به برق وصل می کنیم.

طریقه نصب تقویت کننده آنتن موبایل خودرویی به صورت زیر میباشد:


و همینطور شماتیک آموزش نصب سیستم تقویت آنتن موبایل خانگی و اداری نیز به صورت زیر میباشد :

Diy 2g 3g 4g Wireless Cell Phone Signal Booster Diy Signal Booster Concept of diy cell phone signal booster