تماس یار

آنتن تقویت کننده مودم 4g/3g

4g-3g-modem-booster-antenna

موارد مصرف آنتن تقویت کننده مودم 4g/3g

آنتن تقویت کننده مودم 4g/3g را بدلیل وجود سیگنال ضعیف در برخی میحط‌ها و اینکه سیگنالهای 4G و 3G در ساختمانهایی که در طبقات پایینی قرار دارند ، دارای نقاط کور میباشند مورد مصرف قرار میدهند که مودم های موجود در آن نقاط توان دریافت امواج مناسب را ندارند ، میتوان از آنتن تقویت کننده مودم 4g/3g برای بالا بردن میزان آنتن دهی این مودم‌ها استفاده کرد .

چه مودم هایی را میتوان با تقویت کننده 3g/4g ، تقویت کرد؟

البته این کار مناسب مودم‌هایی است که دارای پورت ورودی آنتن اکسترنال باشند ، یعنی قابلیت اتصال آنتن خارجی کمکی را داشته باشند . برای اینکار میتوانید از آنتن های گیرنده سیگنال که توان پوشش محدوده 1800 تا 2600 را داشته باشند ، استفاده نمایید . دلیل این امر نیز آنست که فرکانس های دیتا توسط اپراتورها و سرویس دهنده های اینترنت در این محدوده فرکانسی ارسال میگردد . برای اینکار باید آنتن گیرنده را در محیطی مناسب که دارای سیگنال قوی دیتا است قرار داد و بوسیله کابل کواکسیال مناسب آنرا به مودم ارسال کرد .

کابل مورد مصرف در تقویت کننده ها

در صورتیکه فاصله آنتن گیرنده به مودم 4g/3g بیشتر از ده یا پانزده متر باشد ، باید از بهترین نوع کابلهای کواکسیال که دارای افت سیگنالی حداقلی است ، بهره جست . نوع کانکتور و پورت موجود بر روی مودم ها نیز از نکاتی است که باید در انتخاب آنتن تقویت 4g مورد توجه قرار گیرد . برخی مودم ها دارای پورت اکسترنال از نوع sma میباشند باید آنتن تقویتی مودم sma برای آن تهیه کرد و گروهی از مودم ها ، دارای پورت خارجی ts9 میباشند که باید آنتن خارجی ts9 برای این نوع از مودم ها تهیه نمود . نکته دیگر اینکه برخی از مودم ها دارای دو عدد پورت خروجی میباشند که در صورتیکه به یکی از آنها نیز آنتن تقویت کننده مودم 4g/3g را متصل نمود ، وضعیت گیرندگی سیگنال به مراتب بهتر میگردد .

آنتن تقویت کننده مودم 4g/3g را با تماس با مشاوران تماس یار و انتخاب بهترین نوع آن انتخاب کنید 02144814833