تماس یار

آنتن داخل خانه همراه اول

antenna-inside-first-cell

اندازه گیری میزان آنتن داخل خانه همراه اول

سطح آنتن داخل خانه همراه اول در صورتیکه در محدوده بین 55- تا 85- دسیبل باشد ، در آن محیط قابلیت برقراری تماس با کیفیتی مطلوب وجود دارد . میزان قدرت و شدت سیگنال در حالت های مختلف شبکه نیز متفاوت است . یعنی در یک مکان میزان قدرت امواج بر روی حالت 3G با قدرت سیگنال در حالت 4G یا 2G در همان نقطه یکسان نیست . در حالت کلی سیگنال توجی دارای ظریب نفوذ و قدرت پوشش دهی بالایی است و معمولا در مناطقی که امواج در آن نقاط ضعیف است ، امکان وجود امواج توجی در این نقاط بالاتر است .

با نصب نرم افزار تقویت آنتن موبایل میتوانید شدت امواج تلفن همراه را در محیط سنجیده و در صورت نیاز به تقویت میزان آنتن دهی ، اینکار را با نصب تقویت کننده های سیگنال موبایل انجام دهید . برانامه های تست سیگنال موبایل به شما قدرت دقیق سیگنال را نمایش میدهد و نیز این اطلاعات را به کاربر ارایه میدهد که امواج در کدام حالت از شبکه در آن محیط وجود دارد . در صورتیکه در آن محیط امواج تریجی موجود باشد ، میتوان از سیستم های تقویت کننده موبایل 3G و یا اگر امواج فورجی نیز باشد ، میتوانید از بوسترآنتن دهی 4G بهره ببرید . در شرایطی نیز که نرم افزار موبایل نصب شده ، تنها حالت GSM را نمایش دهد ، میتوانید از تقویت کننده انتن موبایل 2G  استفاده نمایید و پکیج آنرا در آن محل نصب نمایید .

فرکانس کاری اپراتور همراه اول

اپراتور همراه اول برای ارسال امواج2G ،از بازه فرکانسی باند 900 و برای ارسال امواج موبایل در باند 3G، از بازه فرکانسی 1800 و 2100 که DCS و 3G نام دارد بهره میبرد . امواج شبکه 4G را نیز در باند 1800 و یا همان DCS ارسال میشود .

با توجه به بازه های فرکانسی گفته شده ، میتوانید از دستگاههای مناسب استفاده هر بازه فرکانسی استفاده نمود . برای اطلاع موجود بودن سیستم ها و جدیدترین دستگاههای تقویت کننده آنتن موبایل با کارشناسان فروش و پشتیبانی تماسیار در ارتباط باشید .