تماس یار

آنتن دهی رایتل

Reception-Rightel

روش آنتن دهی رایتل

آنتن دهی رایتل را میتوان در مکانهایی که نیاز به افزایش قدرت آنتن گوشی موبایل در اپراتور رایتل مورد نیاز است را توسط بوسترهای تقویت کننده که توانایی پوشش دهی بازه های فرکانسی 1800/2100 را دارند انجام داد .

باندهای فرکانسی مخابراتی رایتل

اپراتور رایتل برای ارسال سیگنالهای خود در باند توجی و تریجی و فورجی از باندهای ذکر شده استفاده میکند و سیگنالهای فوق را در این بازه ها ارسال میکند . بوسترهای تقویت کننده تریجی را میتوان در تقویت کننده های موبایل 2100 در اختیار داشت . برخی از دستگاههای دوباند قادر به انجام اینکار بوده ، ضمنا می توان از سیستم های افزایش قدرت انتن دهی موبایل فول باند نیز استفاده نمود که این بوسترها قادرند علاوه بر تقویت سیگنال رایتل ، آنتن دهی ایرانسل و آنتن دهی همراه اول را نیز انجام داده و سیگنالهای این دو اپراتور را نیز در محدوده فاقد آنتن دهی ارسال نمایند .

تقویت آنتن رایتل با بوستر 2G

البته تقویت کننده انتن موبایل 2G که دارای قیمت ارزان نیز هست نیز قادر است که پوشش دهی امواج رایتل را انجام دهد ولی در این صورت این عمل را با استفاده از اپراتور همراه اول و اعمال رومینگ بر روی این اپراتور صورت میدهد .

پیش نیاز تقویت سیگنال رایتل

برای تقویت سیگنال موبایل رایتل میبایست که در نزدیکی مکان مورد نیاز خط دهی رایتل ، امکان تماس و یا در صورت نیاز به استفاده از دیتای این اپراتور ، امکان استفاده و پوشش دهی اینترنت رایتل در آن محدوده وجود داشته باشد . سپس آنتن موجود را بوسیله کابل کواکسیال به مکانی که نیازمند تقویت امواج رایتل است ارسال کرده و پس از اتصال کابل به درگاه BTS ، سیستم را روشن نموده و مشکل خط دهی رایتل را به فراموشی بسپارید .
جهت انجام تقویت کننده آنتن موبایل رایتل در فضاهای با پوشش دهی ضعیف این اپراتور ، با کارشناسان تماسیار تماس گرفته و از خدمات مشاوره و بازدید رایگان محل توسط نیروهای متخصص این گروه بهره مند شوید .