تماس یار

آنتن دهی موبایل در پروژه ایران مال

mobile-signal-booster-project-iran-mall

آشنایی با این مجموعه

پروژه ایران مال ، بزرگترین بازار و شاپینگ سنتر خاور میانه و پنجمین سازه بزرگ دنیا میباشد که در غرب تهران و در منطقه 22 درحال راه اندازی است .

این مجموعه دارای طبقات متعدد و طبقات پارکینگ متعددی میباشد که در مرحله اجرا ، شرکت های پیمانکار متعددی دفتر اداری خود را طبقات پارکینگ این مجموعه بنا نهادند . بدلیل وجود سازه های متعدد و دیوارهای تماما مسلح بکار رفته ، آنتن دهی موبایل در این طبقات ضعیف بوده و پیمانکار با معضل نبود و کمبود انتن مواجه بودند . گروه مخابراتی تماسیار افتخار دارد که با شرکت های متعددی در این مجموعه همکاری کرده و دفاتر فنی و مهندسی و اداری بیشماری را در این مجموعه آنتن دهی موبایل نموده است . همکاری با کارفرمای اصلی پروژه شرکت البرز تات ، همکاری با بزرگترین ناظر و پیمانکار مجموعه ، یعنی شرکت کیسون ، همکاری با گروه سینمایی که در زمینه ساخت سینما فعالیت میکنند . آنتن دهی موبایل شرکت آلمینیوم شیشه تهران در طبقه r3 مجموعه که دارای کمبود آنتن دهی بود . همکاری با شرکت پارس گوفکا و آنتن دهی دفتر فنی این مجموعه از جمله پروژه های موفق همکاری گروه مخابراتی تماسیار با پیمانکاران مجموعه ایران مال بود .

پروژ های انجام شده انتن دهی موبایل در این مجموعه

پروژه های اعلان شده در بالا، تنها گوشه ای از پروژه های آنتن دهی موبایل انجام شده در این مجموعه بود که در بیشتر دفاتر این مجموعه که تحت پوشش آنتن موبایل قرار گرفت از بوسترهای تقویت کننده سیگنال و دستگاه افزایش دهنده امواج موبایل دوباند استفاده گردید و در برخی از دفاتر به دلیل نیاز کارفرما ، بوستر بهبود دهنده فرکانس موبایل فول باند نصب گردید که در نهایت توانستیم تاییدیه های نهایی را از کارفرما اخذ نماییم در فهرست پروژه های موفق خود قرار دهیم . جهت دریافت استعلام کامل شرکت های همکار با گروه تماسیار با روابط عمومی مجموعه تماسیار در ارتباط باشید .