تماس یار

آنتن هوایی تقویت کننده موبایل

Aerial-mobile-booster

انواع آنتن گیرنده :

آنتن هوایی تقویت کننده موبایل که جهت دریافت سیگنال میباشد ، دارای مدل های گوناگونی است .

1-آنتن یاگی :

این مدل از گیرنده های سیگنال مناسب استفاده در بوسترهای تقویت کننده موبایل تک باند که تنها باند 900 یا همان حالت GSM را تقویت مینمایند است .آنتن یاگی بازه فرکانسی 880-960 مگاهرتز را پشتیبانی کرده و قدرت جذب این مدل از آنتن ها معادل 11 دسیبل بوده و طریقه صحیح نصب آن بطوری است که باید در جهت افقی و در مسیر دکل بی تی اس تنظیم و نصب گردند .

2-آنتن لگاریتمی :

این مدل از آنتن هوایی تقویت کننده موبایل میتوانند در بازه های 880-960 مگاهرتز و همچنین 1710-2635 مگاهرتز ، سیگنال را با قدرت 10 DBI  دریافت کنند . مقدار 1 DBI  نیز بعنوان تلرانس کاری برای قدرت جذب این مدل از آنتن ها در نظر گرفته شده است . آنتن لگاریتمی قابلیت انرا داشته که امواج توجی ، تریجی و فورجی را جذب نموده و به دستگاه تقویت آنتن موبایل ارسال کنند . از این مدل از گیرنده ها نیز میتوان بعنوان آنتن های گیرنده اکسترنال برای تقویت امواج مودم 3G و 4G بهره جست .این مدل از آنتن ها دارای استاندارد IP65  بوده و ضد آب و ضربه میباشد و با قرارگیری در محیط خارجی به آن اسیبی وارد نمیگردد .

روش نصب آنتن هوایی

طریقه نصب این مدل از گیرنده ها نیز بدین صورت است که فلشی دارای جهت روی آن چاپ گردیده که باید جهت آن رو به شمال باشد و در جهت افقی و رو به سمت بی تی اس که امواج را ارسال میکند ، نصب گردد .

3-آنتن گیرنده پارابولیک :

این مدل از آنتن هوایی تقویت کننده موبایل نیز در غالب مواقع در پروژه های OUTDOOR  مورد استفاده قرار میگیرد و توان جذب آنها معادل 18 دسیبل است و بازه های 880-2500 را پشتیبانی میکنند . در مواقعی از این مدل گیرنده ها استفاده میگردد که مکان مورد نظر که در آن سایت تقویت کننده راه اندازی میگردد ، دارای پوشش موبایل ضعیفی بوده و احتیاج به گیرنده های قوی تری برای جذب بهتر سیگنال است .