تماس یار

آنتن پخش کننده امواج موبایل

Mobile-wave-emitter-antenna

کاربرد آنتن پخش کننده امواج موبایل

آنتن پخش کننده امواج موبایل در دستگاه تقویت انتن موبایل بکار میرود و وظیفه ارسال سیگنال تقویت شده توسط بوستر موبایل را بر عهده دارد .

ویژگی های کاربردی آنتن پخش کننده امواج موبایل

کاربردی ترین فرستنده ها جهت آنتن دهی پوشش داخلی و خارجی می توانند امواج را در گروههای فرکانسی 880-960 مگاهرتز و 1710-2700 مگاهرتز را پوشش دهد .

اینترمدولیشن کم و قدرت پخش کنندگی هر چه بالاتر می تواند از محاسن فرستنده های سیگنال محسوب گردد. برخی دیگر از آنتنها نیز Ultra-wideband و قابلیت پوشش 880 ~ 960MHz و 1710 ~ 2700MHz مگا هرتز است . این دسته از انتنها جزو کامل ترین آنتن پخش کننده امواج موبایل به شمار می آیند .سبک بودن ، اندازه کوچک، ظاهر زیبا و نصب آسان می تواند از دیگر محسنات یک فرستنده با کیفیت باشد .

پشتیبانی از باندهای: CDMA، GSM، 3G و 4G نیز در آنتن ها جزو آیتم های مهم محسوب می گردد . اینکه این انتن ها نیازی به برق خارجی ندارند باعث تسهیل در امر بکارگیری آنها می گردد .

روش نصب آنتن پخش کننده امواج موبایل

روش نصب این انتنها نیز متفاوت است و مدل پنلی ان را می توان به دیوار بوسیله براکتی که در پشت آن است متصل نمود و مدل امنی دایرکشنال آنرا نیز می توان به کمک سقف های پیش ساخته در محل بکارگیری بوستر موبایل تعبیه نمود .

کانکتور غالب این آنتنهای فرستنده ، از نوع N Female بوده و gain این آنتنها بین 3 تا 8 دسیبل است . اما در آنتن های فرستنده خارجی که عموما دارای توانایی ساپورت از 2G، 3G، 4G، LTE و 2.4 گیگاهرتز و فرکانس 698 به 960 و 1710 تا 2700 مگاهرتز است.
آنتن های سکتور به اندازه کافی مناسب برای شرایط سخت طراحی شده است و از UV-PVC بسیار سنگین ساخته شده است. سخت افزار نصب و کرپی و براکت و پیچ و مهره ها کاملا به همراه آنتن ارائه میشود.
تماس با تیم فروش تماسیار را برای تهیه آنتن های سکتور و فرستنده ها را فراموش نکنید .