تماس یار

افزایش آنتن دهی موبایل

Mobile-Amplifier

دستگاه های افزایش آنتن دهی موبایل انواع مختلفی دارد که هر یک کیفیت و قیمت و کاربرد مختلفی دارد.

انتخاب نوع دستگاه افزایش آنتن دهی موبایل

در قدم اول که جهت خرید دستگاه تقویت آنتن دهی موبایل برمیدارید لازم است که مشخص نمایید که از بوستر خریداری شده چه انتظاراتی دارید و یا دستگاه خریداری شده باید کدام نیاز شما را در مورد آنتن دهی برطرف نماید . آیا تنها میخواهید بواسطه نصب این سیستم کیفیت مکالمه افزایش یابد و تماس سالم و بی نقصی را تجربه نمایید و یا اینکه میزان دیتای تلفن همراه را نیز در محل افزایش دهد ، حال نوع این دیتا نیز میتواند متغیر باشد . یعنی کدام حالت دیتا مورد نیاز شماست . اینترنت 3G نیاز شما را براورده میکند و یا نیازمند نسل بالاتری از اینترنت و یا همان دیتای LTE هستید .

چه مدل بوستری را جهت خرید نیازمندید ؟

اگر تنها نیازمند برقراری مکالمه هستید میتوانید بوستر تک باند را برگزینید . اگر دیتای تریجی را همراه با مکالمه نیازمندید بوسترهای دوباند 900 – 2100 مناسب نیاز شما است . اگر دیتای فورجی را جهت انجام امور روزمره بدلیل سرعت بالای آن نیاز دارید ، میتوانید بوستر دوباند 900 – 1800 را خریداری نمایید . با خرید یک دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل فول باند نیز میتوانید تمامی حالات شبکه را که در مناطقی با آنتن دهی مطلوب وجود دارد ، در اختیار داشته باشید .

آیا بوستر انتخابی در محیط مورد نظر کارایی دارد ؟

انتخاب نوع بوستر متناسب با نیاز یک سوی عوامل تعیین سیستم تقویت کننده موبایل انتخابی و طرف دیگر آنست که ایا مکان مورد نظر که سیستم را جهت نصب در آنجا تهیه مینمایید ، قابلیت استفاده این دستگاه را داراست و یا خیر . اگر بوستر شما توان ساپورت باند LTE را داشته باشد ولی در نقطه نصب آنتن گیرنده سیگنال LTE موجود نباشد ، تهیه این دستگاه جهت ارایه سیگنال فورجی بی فایده است .

راهنمایی و گرفتن مشاوره از کارشناسان و متخصصین این حوزه

بهتر آنست که قبل از اقدام به خرید این سیستم ها ، اطلاعات لازم را کسب نموده و گرفتن مشاوره از کارشناسان تماسیار را در اولویت قرار دهید ، زیرا تجربه سالیان دراز فعالیت در این زمینه ، تیم تماسیار را صاحب تجاربی نموده است که آنرا برایگان در اختیار مشتریان قرار میدهند .