تماس یار

افزایش قدرت آنتن دهی موبایل

Increasing-the-power-of-mobile-phone-antennas

آیا افزایش قدرت آنتن دهی موبایل امری ممکن است؟

هدف از این راهنما این است که مصرف کنندگان را در مورد راه های بهبود سیگنال های تلفن همراه مطلع سازیم وهمچنین علل ضعف سیگنال آنها را پیدا کنیم.
یکی از بزرگترین شکایات کاربران تلفن همراه این است که سیگنال ضعیفی داشته باشند. عدم امکان برقراری تماس و افزایش تماس های از دست رفته است . و سرعت اینترنت کم که اغلب مشاهده میکنند برای کسب و کار کاربر بسیارتجربه تلخی است. یک راه حل برای بهبود سیگنال شما وجود دارد و در این راهنمای بسیاری از توضیح را خواهم داد تا با راه هایی که می توانید سیگنال خود را بهبود ببخشید آشنا شوید.

شبکه تلفن همراه چطورکار می کنند؟

یک شبکه تلفن همراه از تعداد زیادی سلول تشکیل شده است و این سلولها با یکدیگر یکپارچه هستند تا یک منطقه با پوشش بزرگ را ایجاد کنند.
کاربران شبکه در حال حرکت می توانند بدون از دست دادن اتصال تماس خود به سلول های مختلف متصل شوند . در هر سلول شما یک ایستگاه پایه یا برج تلفن همراه دارید که امواج توسط آن فرستاده و دریافت می شود . تلفن همراه کاربر به نزدیکترین پایگاه یا دکل مخابراتی متصل خواهد شد. ایستگاه های پایه نیز به یک مرکز مبادله دیجیتال اصلی متصل می شوند که در آن ارتباطات به یکدیگرمتصل می شوند. تعداد دکلها به دلیل شمار زیاد کاربران و  تراکم جمعیت بیشتر در شهرهای بزرگ زیاد است .
در مناطق شهری عموما تعداد بیشتری از کاربران و همچنین موانع بیشتری سر راه حرکت سیگنال وجود دارد. برای جبران این موانع دکلهای بیشتری را برای پوشش دهی تقاضا برپا کرده اند و اندازه پوشش هر سلول دارای شعاع 2-5 کیلومتری است . این در مناطقی که فضا باز است تا شعاع حدود 10 تا 32 کیلومتر نیز خواهد بود.

دلایل ضعف سیگنال موبایل و روش افزایش قدرت آنتن دهی موبایل

موانع طبیعی و عوارض زمین و سازه های بشری نظیر برجها و ساختمانها مانع از عبور امواج ارسالی از دکلها میگردد . میتوان با نصب تقویت کننده امواج موبایل در این مناطق ، این ضعف را رفع نمود . برای این منظور میتوان بوسترهای انتن دهی مناسب را تهیه نمود و آنرا در محل نصب نمود و از مکالمه سالم و با کیفیتی برخوردار شد .انواع مختلف دستگاههای تقویت سیگنال موبایل نیز در قسمت محصولات معرفی شده که با کمک مشاوران تماسیار میتوانید بهترین و مناسب ترین دستگاه را برای محل مورد نیاز خود انتخاب کنید .