تماس یار

بستر مخابراتی مناسب برای ادارات کوچک

convenient-communication-platform-for-small-offices

پیرامون بستر مخابراتی مناسب برای ادارات کوچک

بستر مخابراتی مناسب برای ادارات کوچک را میتوان با انتخاب بوسترهای موبایل که انواع مختلف آن در مدلهای گوناگون که هریک فرکانسهای مختلفی را پشتیبانی میکنند ، ایجاد نمود . در کلانشهرها آفیس‌ها و ادارات کوچک زیادی قرار دارند که با توجه به عوامل مختلف که موجب ضعف آنتن دهی میگردند ، دارای ضعف سیگنال موبایل هستند .

آشنایی با دکل های بی تی اس

دکل‌هایی که اپراتورها برای پوشش دهی سیگنال در یک منطقه قرار میدهند ، از لحاظ قدرت امواج ارسالی باید در سطح استاندارهایی قرار گیرد که توسط سازمان تنظیم مقررات رادیویی تعریف گردیده است و در صورتیکه بالاتر از استاندارهای تعریف شده باشد ، از نظر سلامتی و آسیب های انسانی دارای خطراتی است و برخی از مکانها که دارای کمبود آنتن دهی است ، اپراتورها نمی‌توانند با بالا بردن توان ارسالی آنتن های فرستنده ، مشکل آنها را برطرف نمایند و امواج نیز طبیعتا توان عبور از تعداد زیادی دیوار و سازه های مسکونی را ندارند و پس از عبور از هر دیوار و سازه ، تضعیف میگردد .

شیوه ارایه بستر مخابراتی مناسب برای ادارات کوچک

در این مناطق میتوان با برپایی یک سایت تقویت کننده موبایل میزان آنتن دهی را در آن محل ارتقا داد. نحوه انجام اینکار نیز بدین صورت است که ابتدا در طبقات فوقانی آن ساختمان که عموما در شهرها دارای میزان آنتن دهی مناسبی میباشد ، یک آنتن گیرنده نصب میگردد و سیگنال را به واحد مورد نظر میرسانند ، سپس امواج دریافتی را به پورت ورودی بوسترهای موبایل متصل کرده و سپس آنتن فرستنده را نیز به درگاه خروجی بوستر وصل میکنند و در نهایت با اتصال پاور دستگاه ، سیگنال تقویت شده در آن محل ارسال گردیده و آنتن دهی موبایل کاربران تقویت میگردد .
مناسب‌ترین بوسترهای آنتن دهی تلفن همراه برای نصب در ادارات ، تقویت کننده های سیگنال فول باند میباشند که میتوانند تمامی حالات شبکه از جمله 2G/3G/4G را ارتقا دهند .