تماس یار

بهترین نرم افزار تقویت آنتن

Best-Antenna-Booster-Software

بهترین نرم افزار تقویت آنتن که بتواند سیگنال دهی موبایل را تقویت کند ، در عمل وجود ندارد ، زیرا تمامی نرم افزارهای موجود اندروید و ios، تنها قادر هستند که میزان سیگنال محیط را سنجیده و خروجی آنها اعدادی است که سیگنال موجود را در حالت های مختلف شبکه و به تفکیک و زمان برای شما نمایش میدهند .

برنامه افزایش قدرت انتن دهی GNET TRACK

یکی از کاربردیترین این نرم افزارها ، نرم افزار اندروید GNET TRACK است که اطلاعات دقیقی درباره فرکانس های موجود محیط ارایه میکند ایرادی که نرم افزارها را شامل میشود آنست که در صورتیکه قدرت سیگنال محیط قوی تر از 51- دسی‌بل باشد قادر به نمایش آن نبوده و در قویترین حالت عدد -51 را به کاربر نمایش میدهد . البته میتوان این معضل را بوسیله روت کردن گوشی های موبایل و استفاده از برخی نرم افزارها مرتفع نمود.این ایراد تنها در تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید و ios مشهود بوده و در سیستم عامل های قدیمی که دارای سیستم عامل سیمبین بودند ، عدد سیگنال بطور دقیق قابل مشاهده است.

برنامه افزایش قدرت انتن دهی اندروید

بهترین نرم افزار تقویت آنتن و برنامه افزایش قدرت انتن دهی ، نرم افزار NETWORK CELL INFO LITE است که دارای رابط کاربری ساده بود و کار کردن با آن راحت است .  دانلود رایگان نرم افزار تقویت آنتن دهی موبایل اندروید را میتوانید از گوگل پلی یا اپ استور انجام داده و از مزیت های این نرم افزار ، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان است . نرم افزار موبایلی signal boost pro هم از دیگر برنامه آنتن تقویت آنتن دهی اندروید است که دانلود نرم افزار signal booster pro را هم از بازارهای موجود انجام داده و اطلاعات لازم را بدست آورید . کمک دیگری که این با دانلود نرم افزار one click signal booster free به کاربر میکند ، در خرید بوسترهای موبایل است که بواسطه آن بهترین دستگاه تقویت کننده موبایل را با توجه به نوع امواج موجود در محل میتوانید انجام دهید.