تماس یار

ترفند تقویت آنتن موبایل

Mobile-antenna-boost-tweaks

توضیحات پیرامون ترفند تقویت آنتن موبایل

ترفند تقویت آنتن موبایل ، به اعمال ساده و کم هزینه ای گفته میشود که بوسیله آن میتوانید سیگنال قوی تری را دریافت نمایید و از کیفیت مکالمه بهتری بهره مند شوید . این ترفندها تنها اندکی به میزان بهبود آنتن دهی شما کمک میکند و راه حل قطعی و نهایی برای حل معضل کمبود آنتن دهی نیست . یکی از این ترفندها ، آنست که میزان شارژ باطری خود را در تمامی حالات نگذارید که از 40% کمتر شود ، و در صورتیکه کمتر از این مقدار گردید سریعا موبایل خود را به شارژر متصل نمایید . باز نگه داشتن مسیر ورود سیگنال از روشهای دیگر است و اینکه در صورت استفاده از پارتیشن های جداکننده فلزی ، آنها را از مسیر ورود سیگنال فاصله دهید .

تغییر حالت شبکه راهکار دیگر

در برخی دیگر از مواقع با تغییر شبکه موبایل خود میتوانید از سیگنال بهتر در شبکه های پایین تر تلفن همراه استفاده کنید . یعنی در صورتی که تنظیمات موبایل خود را بر روی 3g تنظیم نموده‌اید ، به شبکه پایین تر رفته ، یعنی شبکه 2G را برای برقراری تماس برگزینید ، زیرا شبکه 2G بر روی باند جی اس ام ارایه میگردد و در این باند قدرت نفوذ سیگنال در برد امواج ارسالی از دکل های مخابراتی ، بیشتر است .

دیگر ترفندهای تقویت آنتن موبایل

در برخی مواقع نیز ترفند تقویت آنتن موبایل میتواند تنها فعال و غیر فعال کردن حالت AIRPLAN MODE گوشی موبایل شما باشد . راه حل نهایی و کاربردی استفاده از بوسترهای افزایش دهنده و تقویت کننده امواج موبایل است که دارای تنوع بالایی در مدلهای موجود دستگاه بوده و میتوان متناسب با محل مورد نظر ، بوستر آنتن موبایل اداری و یا تقویت کننده موبایل مناسب منازل و مدلهای خانگی را تهیه و در مکان مورد نظر نصب و راه اندازی نمود .

برای آنکه بطور دایمی از میزان سیگنال مناسب برخوردار شوید و از کیفیت مکالمه مطلوبی برخوردار باشید با کارشناسان تماسیار در ارتباط بوده و از مشاوره  ما بهره مند شوید .