تماس یار

تعمیر تقویت کننده آنتن موبایل

repair-mobile-signal-booster

دلایلی که سبب نیاز به تعمیر تقویت کننده آنتن موبایل میگردد :

در سیستم های مخابراتی بدلیل آنکه بصورت مستقل عمل نمیکنند و بصورت وابسته به دکل های مخابرات هستند ، بروز مشکل و ایراد امری طبیعی است و ممکن است با هر نقصی از طرف شبکه مخابرات ، سیستم تقویت کننده موبایل کاربر نیز با بروز خطا مواجه گردد .

تنظیم ، تعمیر و بهینه سازی ریپیتر ها و مجموع سیستم های RF ، از جمله خدمات جانبی است که گروه مخابراتی تماس یار اقدام به ارایه آن به کاربران میکند .

برخی از بوسترهای موبایل که دارای کیفیت تولید و ساخت بالایی نمیباشند و استانداردهای لازم در خصوص خنک کاری انها بکار برده نمیشود ، حرارت بالایی را تحمل کرده و چون سیستم COOLING دستگاه بدرستی عمل نمیکند ، حرارت بدرستی دفع نمیشود و سبب پایین آمدن عمر قطعات موجود در سیستم میگردد .

 تعمیر تقویت کننده آنتن موبایل را چگونه انجام دهیم؟

در برخی مواقع تقویت کننده ها دچار خرابی نمیشوند و تنها در دریافت سیگنال ورودی ممکن است با بروز مشکل مواجه شویم .در اینصورت می توان با چرخاندن جهت انتن گیرنده سعی در بهبود سیگنال ورودی به دستگاه نماییم . در صورتیکه در نتیجه کار بهبودی حاصل نشد ، باید مکان قرارگیری انتن را تغییر دهیم .

دلیل دیگری که نیز ممکن سبب بروز خطا در عملکرد سیستم گردد ، کانکتورهای متصل در کابل کواکسیال میباشد که ممکن به هر دلیل شل شده و اتصال مناسب را دارا نباشند .

عمده ایراد بوجود آمده در این سیستم ها که سبب نیاز به تعمیر تقویت کننده آنتن موبایل میگردد ، سوختگی منبع تغذیه انهاست که با تعویض آداپتور این مشکل مرتفع میگردد .

در برخی مواقع نیز انتن فرستنده نیز در مکان مناسبی برای ارسال سیگنال قرار ندارد و در حالیکه بوستر بدرستی عمل میکند ، عدم قرارگیری مناسب فرستنده سبب ایجاد اختلال در سیستم گردیده است .

در صورتیکه از صحت عملکرد سایر قطعات جانبی دستگاه اطمینان حاصل نمودید و از خرابی بوستر موبایل اطمینان کسب کردید ، می توانید با مشاوران تماس یار ارتباط برقرار کرده و دستگاه خود را جهت تعمیر تقویت موبایل ارسال نمایید .