تماس یار

تقویت آنتن اصفهان

Amplification-Isfahan-mobile-antenna

روشهای تقویت آنتن اصفهان بوسیله بوسترهای آنتن دهی موبایل

برخی نواحی در داخل بافت شهری اصفهان هستند که دارای افت لحظه ای امواج بوده و یا ضعف دائمی سیگنال موبایل را بصورت دائمی دارا هستند . با توجه به اینکه ارتفاع ساختمانهای مسکونی و اداری در کلانشهرها بسیار بالاتر از شهرهای کوچک است . احتمال اینکه یک دکل در یک منطقه نتواند تمامی افراد ساکن در آن محل را پوشش دهد ، زیاد است .

دلایل عدم پوشش دهی دکلها در محلات

هر قدر که دکلهای نصب شده در محلات قوی باشد ولی پس از عبور از تعداد زیادی دیوار و سازه های مسکونی ، امواج ارسالی ضعیف شده و به برخی از کاربران تلفن همراه امواج مناسب نمیرسد .عمدتا نیز طبقات اول و دوم اپارتمانها دارای کمترین سیگنال دریافتی میباشند . برای رفع این معضل که در عصر حاضر که تلفن همراه جزو ارکان زندگی میباشد ، معضل مهمی است . می توان انرا رفع نمود . هنوز استفاده از تقویت کننده آنتن موبایل بسیار فراگیر نشده است . بسیاری هم هنوز از وجود دستگاهی که بتواند سیگنال موبایل را تقویت نماید آگاهی ندارند .

انواع سیستم های تقویت آنتن اصفهان

تنوع سیستم های آنتن دهی موبایل بالا بوده و برای هر نوع فضا و کاربری های مختلف ، دستگاههای متفاوتی وجود دارد . می توان با کمک کارشناسان و راهنمایی گرفتن از متخصصان فروش گروه مخابراتی تماس یار ، بهترین سیستم را برگزید .عمدتا در کلانشهرها از بوسترهایی استفاده میشود که بتوانند فرکانس های GSM-DCS را همزمان پشتیبانی نمایند .

با توجه به اینکه امواج مکالمه و اینترنت در باندها و بازه های فرکانسی مختلف ارسال میگردند . صرف اینکه یک بوستر توان بالا بردن آنتن دهی برای مکالمه را دارد نمی تواند دلیل بر آن شود که اینترنت را نیز در آن محل تقویت نماید . ولی دستگاههای دوباند 900/1800 میتوانند بعنوان تقویت کننده 4G نیز مورد استفاده قرار گیرند .

بوستر مناسب برای تقویت آنتن اصفهان

برای تقویت امواج 3G در این محیط ها باید از سیستم هایی استفاده نمود که باند تریجی و یا فرکانس 2100 را نیز پشتیبانی نماید . در این باند امواج در بازه فرکانسی 2110-2170  ارسال و دریافت میگردند . همچنین اپراتور رایتل نیز برای ارسال امواج جهت مکالمه نیز از این بازه بهره مند میشود . دستگاه فول باند تقویت آنتن موبایل جزو سیستم هایی است که میتوان نام برد که تمام بازه های فرکانسی ذکر شده را پشتیبانی مینمایند و مناسب نصب در کلانشهرها و همچنین جهت تقویت آنتن اصفهان میباشد .