تماس یار

تقویت آنتن ایرانسل

Boost-antenna-antenna

طریقه تقویت آنتن موبایل ایرانسل

تقویت آنتن ایرانسل با نصب سیستم های افزایش دهنده آنتن دهی موبایل در اماکن فاقد آنتن دهی براحتی و تنها در عرض چند ساعت قابل بهبود و حل است . البته برای اینکار باید پیش فرض هایی را محیط مورد نظر شما که نیاز به افزایش آنتن دهی دارد ، دارا باشد.

پیش نیاز انجام تقویت خط ایرانسل

در نزدیکی مکان مورد نیاز آنتن دهی باید مکان را یافت که بتوان سیگنال مورد نیاز برای راه اندازی دستگاه را در آن نقطه پیدا کرد و اینکه فاصله مکان یافت شده تا محلی که در آنجا بوستر موبایل را میخواهیم نصب کنیم ، زیاد نباشد و بتوان با کابل کواکسیال این کار را انجام داد . نوع کابل مورد مصرف نیز با توجه به میزان آنتن یافت شده در آن محدوده و نیز با توجه به فاصله دو نقطه میتوان تعیین نمود. در صورتیکه سیگنال یافت شده در محل دارای قدرت بالا باشد (کمتر از 55 دسیبل) میتوان از کابل کواکسیال ارزان قیمت استفاده نمود ( در صورتیکه مسافت بیشتر از 20 متر نباشد) . اگر سیگنال موجود کمتر از 55- دسیبل باشد ، باید از کابل های مرغوب موجود در بازار برای انتقال امواج استفاده نمود.

بوستر مورد نیاز برای تقویت آنتن ایرانسل

در انتخاب دستگاه نیز برای تقویت کننده آنتن موبایل ایرانسل ، اگر صرفا نیازمندید که امکان برقراری تماس را در محل داشته باشید ، باید از بوسترهای تک باند که دارای پایین ترین میزان ارزش و قیمت در بین دستگاههای تقویت آنتن ایرانسل میباشند استفاده کنید و در صورتیکه نیازمند آن هستید که بتوانید در کنار برقراری تماس ، میزان اینترنت خود را نیز در محل بهبود ببخشید باید از بوسترهایی استفاده نمایید که توان آنرا داشته باشند که بالاتر از یک باند فرکانسی را ساپورت نمایند .

برای استفاده از شبکه موبایل 3g ایرانسل ، باید از بوسترهایی بهره جست که بازه فرکانسی باند 2100 را پشتیبانی نمایند .

برای استفاده از شبکه 4g نیز بوسترهایی را نیازمندیم که بازه باند 1800 را برای محل مورد تقویت کنند .