تماس یار

تقویت آنتن دهی رایتل

Antenna-boost-Rightel

توضیحاتی در خصوص پوشش دهی رایتل

رایتل در ادامه همکاری با همراه اول، در 1200 شهر سرویس 3G و 750 شهر سرویس LTE رایتل راه اندازی کرده و شعار (از خزر تا خلیج فارس با 3G) رایتل، به(از خزر تا خلیج فارس با LTE) تغییر داده شد.

قابل یادآوری است که برقراری این فعالیت دو طرفه با همراه اول، رایتل توانست پوشش دهی شبکه خود را سراسری کند و همراه اول نیز فرکانس لازم برای انجام فعالیت های توسعه‌ای خود را کسب نمود و سرعت بالاتری را در اینترنت نسل چهارم به مشترکین خود ارایه داد .

هم اکنون رایتل توانسته است در قراردادی با 50 اپراتور تلفن همراه خارجی، قابلیت ارائه‌ی اینترنت نسل چهارم (LTE) در حالت رومینگ را  در 42 کشور جهان در دسترس سازد تا کاربران رایتل در زمان سفرهای خارجی خود و در نواحی که تحت پوشش قرارداد رومینگ LTE رایتل هستند بتوانند از نهایت سرعت اینترنت برخوردار گردند و این در حالی است که، ایرانسل با 29 شرکت اپراتور خارجی و در 25 کشور مختلف و همراه اول با 5 اپراتور خارجی در 5 کشور جهان قرارداد رومینگ LTE دارند که مزیت چشمگیری برای رایتل محسوب میگردد.

تقویت آنتن دهی رایتل در مناطق با ضعف سیگنال

در مناطق و یا اماکنی که پوشش دهی رایتل با ضعف روبروست ، می توانید این معضل را مرتفع نمایید . این امر درصورتی قابل انجام است که در نزدیکی آن محدوده سیگنال سالمی برای برقراری تماس و ارسال پیام وجود داشته باشد . این نقطه عموما در طبقات فوقانی ساختمانها در داخل شهرها یافت میشود و میتوان با نصب برنامه افزایش قدرت انتن دهی گوشی که برای اندروید و آیفون موجود میباشد ان نقطه را شناسایی کنید . در ادامه با تهیه بوسترهایی که توان تقویت آنتن دهی رایتل را دارند و اتصال آن به آنتن گیرنده که در محل شناسایی شده قرار میدهید ، سیگنال تقویت شده را بوسیله آنتن فرستنده در محل فاقد انتن دهی تقویت کنید .عموما بوسترهای سه باند تقویت آنتن دهی و یا سیستم های دوباند شامل فرکانس توجی و تریجی میتواند برای انجام اینکار مناسب باشد .