تماس یار

تقویت آنتن دهی موبایل الجی

Enhancing-LG-Mobile-Antenna

تقویت آنتن دهی موبایل الجی را میتوان با خرید و نصب تقویت کننده های موبایل عملی نمود . موبایل های الجی دارای سیستم عامل اندروید بوده و با دانلود نرم افزار تقویت آنتن دهی موبایل اندروید ، میتوان وضعیت کلی آنتن دهی را در محیط بررسی نمود . البته در ابتدا کاربران بدنبال برنامه تغییر دکل و یا نرم افزار دکل مخابراتی و برنامه ای برای تقویت آنتن دهی در موبایل هستند . اینگونه نرم افزارها و ترفند تقویت آنتن موبایل در عمل تاثیر چندانی برای بهبود وضعیت موجود ندارد . برای حل این معضل باید برای خرید تقویت کننده موبایل اقدام نمایید . این کار را نیز پس از کسب اطلاعات اولیه از برنامه افزایش قدرت انتن دهی و دریافت مشاوره از کارشناسان فروش تماسیار ، انجام دهید تا مناسب ترین سیستم تقویت کننده موبایل را تهیه نمایید . عموما برای تقویت آنتن دهی موبایل الجی ، بوسترهای تقویت کننده موبایل دوباند مناسب بوده و در تمام حالات توان افزایش میزان آنتن دهی را در موبایل های LG دارد.

فاصله از دکل های مخابراتی و یا وجود دیوارهای زیاد و موانع طبیعی موجب ضعف آنتن دهی میگردد . برخی تنها با باز کردن پنجره منزل و یا محل کار میتوانید سیگنال موبایل را با قدرت بیشتری دریافت کنید و نیاز به انجام کار دیگری نیست و گاها با تغییر شبکه موبایل خود به آنتن دهی موبایل کمک مینمایید . یعنی با تغییر مود موبایل از تریجی به توجی میتوانید امواج گوشی را بهتر جذب کنید .

گروهی از کاربران نیز بدنبال افزایش سرعت اینترنت 4g و یا افزایش سرعت اینترنت 3g هستند که این کار نیز با نصب سیستم انتن موبایل قابل انجام است . در نقاطی علی رقم وجود اینکه آنتن 4G را بصورت فول دارا میباشند ، ولی دارای سرعت اینترنت ضعیفی هستند که این کار با برنامه افزایش سرعت اینترنت 4g قابل حل نبوده و پهنای باند منطقه و کاربران زیاد باعث افت سرعت دیتا در مکان شما گردیده است .