تماس یار

تقویت آنتن دهی موبایل ایران

Mobile-antenna-strengthen-Iran

روشهای تقویت کردن آنتن دهی موبایل در ایران

برای آنکه برای یک محدوده که نیازمند پوشش دهی آنتن تلفن همراه است ، دستگاه ریپیتر را نصب نمود ، ابتدا لازم است اطلاعات اولیه ای را از آن محل در اختیار داشت ، مواردی نظیر اینکه کدام اپراتور نیازمند پوشش سیگنال است و یا کمترین مسافت به شما که میتوان در آن نقطه براحتی و بدون مشکل تماس برقرار نمود با محیطی که باید آنتن دهی کردن چقدر است . از دیگر موارد آنست که در نقطه تعیین شده شما کدام نوع از سیگنال موبایل موجود است ، حالت GSM ، 3G  و یا شبکه LTE  ؟

انواع سیستم های تقویت آنتن دهی موبایل ایران

برای پوشش دهی و انتقال هر کدام از این سیگنالها ، نیازمند آنیم که تقویت کننده آنتن موبایل متناسب با آنرا تهیه نماییم .برخی از تقویت آنتن موبایل میتوانند تنها شبکه GSM  را تقویت نمایند و برخی دیگر از دستگاهها ، میتوانند علاوه بر شبکه جی اس ام ، باند DCS را نیز انتقال دهند . دستگاههایی به مجهز به باند DCS هستند ، توان انتقال امواج LTE  و سیگنالهای فورجی موبایل را نیز دارا میباشند .

نوع دیگری از بوسترها نیز هستند که به تقویت کننده موبایل سه باند و یا فول باند شناخته شده که میتوانند هر سه حالت شبکه را تقویت کرده و در مکانی که امواج آنتن دهی موبایل ضعیف است ، این شبکه ها را تقویت نمایند . پشتیبانی از تمامی اپراتورهای فعال در ایران و همه باندهای مورد مصرف مخابرات برای ارسال امواج ، از امکانات این دستگاه تقویت کننده موبایل است که آنرا نسبت به سایر دستگاهها ، متمایز نموده است .

تقویت آنتن دهی موبایل ایران در بسیاری از مناطق دورافتاده و روستاها توسط گروه مخابراتی تماسیار انجام گرفته است که می تواند پشتوانه مناسبی برای این گروه بوده و نیز کارفرمایان با اطمینان خاطر در انجام پروژه های خود ، به این گروه اعتماد نماید .