تماس یار

تقویت آنتن دهی موبایل در مجموعه مپنا

Enhance-Mobile-Antenna-Mapna-Collection

توضیحاتی پیرامون تقویت آنتن دهی موبایل در مجموعه مپنا

ساختمان مپنا در خ میرداماد تهران از دیگر پروژه های موفق انتن دهی به وسیله متخصصان تماسیار میباشد که در انتها توانستیم طبقات منفی یک و همکف را که دارای ضعف شدید انتن دهی بودند ، با پوشش مناسب بوسیله نصب بوستر مخابراتی فول باند تحویل کارفرما دهیم.

تقویت آنتن دهی موبایل در این مجموعه در مجموع 3 ساعت بطول انجامید و پس از اتمام کار ، کلیه کارمندان و پرسنل مپنا از خروجی پروژه ، رضایت کامل را داشته و مکالمه آنها بدون مشکل و بصورت واضح انجام گرفت . ضمنا سرعت اینترنت همراه نیز به شکل محسوسی ارتقا یافت .

در این مجموعه توانستیم بواسطه یک عدد دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل سه باند یا همان فول باند در طبقه همکف و استفاده از اسپلیتر یک به دو در خروجی بوستر ، خروجی دوم را به محل غذاخوری کارکنان مجموعه رسانده و بطور همزمان دو فضای کاملا مجزا را با یک دستگاه پوشش دهی کنیم .

دلایل موفقیت پروژه در تقویت آنتن دهی موبایل در مجموعه مپنا

از عواملی که سبب گردید دو محیط جداگانه که دارای متراژ بزرگی نیز بودند با یک دستگاه تقویت آنتن موبایل پوشش داده شوند ، آن بود که هردو فضا بدون داشتن پارتیشن و دیوار جداکننده و بطور یکپارچه بودند که در این شرایط انجام پوشش دهی سیگنال موبایل در صورت وجود سیگنال مطلوب در محل نصب آنتن گیرنده ، براحتی قابل انجام میباشد .

گروه مخابراتی تماسیار آماده ارائه مشاور و انجام پروژه های ضعف آنتن دهی موبایل در سراسر میهن عزیزمان میباشد . خدمات این مجموعه علاوه بر انجام سایت های تقویت موبایل ، ارائه خدمات فنی و مهندسی در خصوص طراحی مدارات الکترونیکی و ارتباطی مخابراتی و با کارکرد دیجیتال و انالوگ و همینطور طراحی مدارهای آمپلی فایر و رادیو کنترلی و یا درایورهای موتورهای صنعتی و سروو موتورها نیز میباشد.