تماس یار

تقویت آنتن دهی موبایل سونی

Enhance-Sony's-mobile-antenna

تقویت آنتن دهی موبایل سونی که معمولا گوشی های سونی از نوع هوشمند میباشد ، توسط بوسترهای تقویت کننده موبایل که توان ساپورت باند 900 و 1800 و در صورت نیاز دستگاهی که باند 900/1800/2100 را پشتیبانی کند ، قابل انجام است . کدهای موجود در برخی سایتها که بعنوان کد تقویت آنتن دهی موبایل عنوان شده ، در عمل کارایی نداشته و تنها راهکار اینکار سخت افزاری است و با نصب تقویت آنتن موبایل قابل انجام است .

در گذشته و با گوشی های موبایل نسل های ابتدایی و برخی از تلفن های همراه که با سیستم عامل سیمبین کار میکردند ، توان انتخاب دکل وجود داشت و کاربر قادر بود که انتخاب نماید که موبایلش به کدام بی تی اس متصل شود . این کار پس از آنکه کسب تجربه و اینکه کاربر متوجه میشد که پس از اتصال به کدام بی تی اس امکان برقراری تماس با کیفیت و شفاف تری وجود دارد انجام میگرفت و پس از تعیین دکل ، کد مربوطه دکل را در سیستم عامل وارد کرده و پس از آن گوشی موبایل کاربر تنها به آن دکل متصل میشد .

برخی برای تقویت آنتن دهی موبایل سونی در فضای اینترنت بدنبال کد تغییر دکل موبایل بوده و بر حسب اطلاعاتی که نسبت به گوشی های موبایل قدیمی دارند ،بر این گمانند که با برنامه دکل یاب و یا نرم افزار دکل مخابراتی و برنامه اندروید تغییر دکل اپراتور میتوانند اینکار را صورت دهند که اینکار در سیستم عامل های اندروید و آیفون قابل امکان نیست  و تنها بوسیله برنامه هایی که در گوشی های قدیمی و دارای سیستم عامل های سیمبین بودند میتوان اینکار را انجام داد . با دانلود برنامه field test برای اندروید میتوانید میزان سیگنال موجود در محیط را بررسی کرده و جانمایی دکلهای مخابراتی موجود در منطقه را مشاهده کنید .

مشاوره تلفنی مشاوران تماسیار بی صبرانه در انتظار پاسخ به سوالات شماست .