تماس یار

تقویت آنتن دهی موبایل نوکیا

Enhance-Nokia-Mobile-Antenna

توضیحات درباره تقویت آنتن دهی موبایل نوکیا

تقویت آنتن دهی موبایل نوکیا در گوشی های مدلهای ساده آن که تنها باند GSM را پشتیبانی میکنند ، توسط تقویت کننده موبایل تک باند قابل انجام است ، ولی در مدلهای بروزتر گوشی موبایل نوکیا ، این تقویت آنتن دهی توسط دستگاه دو باند و سه باند صورت میگیرد . ولی در حالت کلی اگر تلفن همراه شما از مدلهای ساده نسلهای قدیمی است ، میتوانید با بکارگیری بوستر آنتن دهی موبایلی که باند نهصد را پوشش دهی میکند نیاز خود را در خصوص افزایش میزان سیگنال موبایل در محیط های فاقد آنتن دهی مرتفع نمایید . این مدل از بوسترها میزان کیفیت سیگنال دهی را در محل در حد مطلوب رسانده و امکان برقراری مکالمه شفاف را ممکن میسازد .

تقویت اینترنت موبایل نوکیا

استفاده از بوسترهای تک باند ، میزان سرعت اینترنت را بالا برده ولی تنها در نسل اول این امر را ممکن میسازد ، یعنی سرعت آنتن دهی اینترنت در حالت های  3G و 4G تغییری حاصل نشده و کماکان در این نسل از شبکه ضعف اینترنت باقی خواهد ماند .

آموزش نصب تقویت کننده آنتن موبایل برای رفع مشکل خط دهی موبایل نوکیا

در ابتدا باید محلی که نیازمند آنتن دهی است را مورد بررسی قرار داد که ایا در پشت بام آن محل و یا مکان نزدیک دیگری امکان برقراری تماس هست و یا خیر ، زیرا پیش نیاز استفاده تقویت کننده موبایل آنست که در آن حوالی سیگنال سالم جهت برقراری مکالمه وجود داشته باشد . در صورتیکه این امکان وجود داشت مراحل را به ترتیب زیر انجام میدهیم :

1-نصب آنتن گیرنده در آن محل

2-اتصال کابل کواکسیال به آنتن گیرنده و ارسال کابل به محل فاقد آنتن دهی

3-اتصال طرف دیگر کابل کواکسیال به بوستر و سپس نصب آنتن فرستنده به سمت دیگر بوستر موبایل

4-اتصال کابل پاور بوستر به منبع برق

رفع ایراد در صورت عدم پاسخگویی مناسب دستگاه تقویت آنتن دهی موبایل نوکیا

1-چرخاندن جهت آنتن گیرنده تا حصول نتیجه مطلوب

2-اطمینان از نصب صحیح کانکتورها

3-اطمینان از عدم برخورد سیگنال های ارسالی و دریافتی آنتن های فرستنده و گیرنده