تماس یار

تقویت آنتن دهی همراه اول

Enhance-first-generation-antenna

روش تقویت آنتن دهی همراه اول

تقویت آنتن دهی همراه اول توسط امپلی فایرهای امواج موبایلی انجام میگیرد که دارای کمترین قیمت به تناسب امکانات ارایه شده توسط آن باشند . در میان بوسترهای موجود مقرون به صرفه‌ترین آنها ، تقویت کننده های جی اس ام هستند که دارای پایین‌ترین قیمت میان بوسترها میباشند و در این دسته نیز ، تقویت کننده های رومیزی وجود دارند که دارای آنتن فرستنده قلمی بر روی دستگاه هستند ولی بزرگترین نقص این سیستم ها ، آنست که قابلیت مصرف در تمامی نقاط و شهرها را دارا نمیباشد . در بین بوسترهای دوکاناله نیز میتوان سیستمی که دارای پایین ترین میزان توان خروجی است را بعنوان تقویت کننده آنتن موبایل مقرون بصرفه برگزید .

بوستر دو کانال تقویت موبایل

بوسترهای دوکانالی که دارای توان خروجی 23 دسیبل به پایین باشند و قابلیت تنظیم دستی گین و خروجی سیگنال را دارا هستند ، جزو تقویت کننده های با قیمت مناسبند . برخی دیگر از دستگاهها نیز دارای گین 65 دسیبل ، برخی دارای گین و یا بهره 75 دسیبل و برخی نیز دارای میزان بهره 55 دسیبلی هستند که میزان عدد بهره دستگاه با قیمت تمام شده آن دارای رابطه مستقیم میباشد .

مناسب ترین سیستم های تقویت آنتن دهی همراه اول

تقویت کننده های تک کانال

در میان سیستم های موجود در دسته بوسترهای gsm میتوان به دستگاه بوستر wingstel مدل 1300 تک باند بعنوان سیستم مقرون به صرفه جهت تقویت آنتن همراه اول اشاره نمود .

تقویت کننده های دو کانال

در میان بوسترهای تلفن همراه gsm-dcs میتوان به دستگاه بوستر lintratek مدل 1700 دو باند بعنوان سیستم دو باند جهت تقویت آنتن همراه اول اشاره نمود .

تقویت کننده های سه کانال

در میان بوسترهای تقویت کننده سه باند نیز میتوان به دستگاه بوستر ledmate مدل 1900 سه باند بعنوان سیستم سه باند برای تقویت آنتن همراه اول اشاره نمود .

در حالت کلی بوسترهایی که تنها بواسطه نصب آن بتوان یک مکالمه سالم و بدون نقص را انجام داد و میزان دیتای انتقالی و نوع دیتا برای کاربر در اولویت نباشد را میتوان جهت تقویت آنتن دهی همراه اول مورد مصرف قرار داد .