تماس یار

تقویت آنتن دهی 2G

تقویت آنتن دهی 2G

دستگاه تقویت آنتن دهی 2G چگونه کار می کند؟

سیستم تقویت آنتن دهی 2G با استفاده از یک آنتن بیرونی که در یا بالای سقف خانه یا دفتر نصب می شود که می تواند قوی ترین سیگنال موجود در منطقه را دریافت کند و از طریق کابل به آمپلی فایر 2G ارسال می شود که سیگنال را تقویت می کند و آن را با کابل به آنتن پنل و یا دایرکشنال داخل می فرستد. آنتن داخلی آن سیگنال تقویت شده را در خانه یا دفترکار پخش می کند و به شما یک سیگنال تقویت شده و قابل برقراری تماس با کیفیت ارایه می دهد.

کل فرایند تقویت آنتن دهی 2G بطور دوطرفه کار می کند و سیگنال را در دو حالت ارسال و دریافت تقویت مینماید .

کاربرد عمده تقویت آنتن دهی 2G

تقویت سیگنال موبایل 2G ترکیبی ایده آل از یک بوستر با قیمت و عملکرد در حالت تماس و پیام است. این سیستم یک راه حل ایده آل برای خانه های کوچک و متوسط ​​است و یا با چندین اتاق در یک دفتر یا ساختمان است و یک انتخاب عالی برای کانکس‌ها، کلبه‌ها و مناطق خارج شهری با میزان سیگنال ضعیف است که نیازمند سیگنال بهتر در داخل است.

قدرت سیگنال خارجی موجود شما در محلی که شما آنتن خارجی را نصب میکنید، تأثیر مستقیم بر میزان پوشش داخلی سیگنال در داخل دارد، جدول زیر نشان می دهد سیگنال دریافتی شما چه تاثیری در قدرت سیگنال داخلی دارد:

میزان تغییر در پوشش دهی تقویت موبایل 2G در میزان ورودی مختلف امواج

در صورتیکه سیگنال خارجی قوی باشد به میزان 55 dbi ، میزان پوشش دهی در حدود شعاع 30 متری است
در صورتیکه سیگنال خارجی متوسط باشد به میزان 65dbi ، میزان پوشش دهی در حدود شعاع 20-15 متری است
در صورتیکه سیگنال خارجی ضعیف باشد به میزان 75 dbi ، میزان پوشش دهی در حدود شعاع 10-15 متری است

لطفا توجه داشته باشید که عوامل زیادی وجود دارد که بر اندازه منطقه داخلی تحت پوشش تاثیر می گذارد، بنابراین نتایج واقعی ممکن است با این برآوردها متفاوت باشد.

برای انتخاب تقویت کننده 2G ، میتوانید از دسته بندی تقویت کننده های تک باند ، بوستری با توان پوشش دهی محدوده مورد نیاز خود ، سیستم مورد نظر را برگزینید و از مشاوره کارشناسان تماسیار استفاده نمایید .