تماس یار

تقویت آنتن دهی 4G

4G-mobile-antenna-amplifier

پیدا کردن آنتن 4G مناسب تلفن همراه شما ممکن است گیج کننده باشد زیرا سرویس 4G توسط اپراتورها و ارایه دهنده های خدمات دیتای همراه ممکن است توسط فن آوریهای AWS، LTE یا WiMax باشد. برای کمک به پیدا کردن و تقویت آنتن 4G که نیازهای شما را برآورده کند، تقویت کننده های موبایل مختلفی وجود دارد که هر یک تکنولوژی های 4G را در بازه های فرکانسی متفاوت پشتیبانی مینمایند ، از جمله؛ AWS (1710-1755 مگاهرتز، 2110-2155 مگاهرتز، LTE700 مگاهرتز و وایمکس 2.5 تا 2.7 گیگاهرتز. اگر می خواهید انتخاب آنتن 4g مناسبی را برای تامین نیازهای خود داشته باشید ، با کارشناسان تماسیار در تماس باشید.

آنتن تقویتی تلفن همراه برای وسایل نقلیه

در یک وسیله نقلیه، تا 90٪ سیگنال موبایل توسط بدنه خودرو و شیشه ها مسدود میشود . آنتن تلفن همراه نصب شده در خارج وسیله نقلیه، امواج را به میزان قابل توجهی دریافت و افزایش می دهد. برای بهبود سیگنال بیشتر، شما می توانید تقویت کننده 4G خودرویی را نصب کنید.

تقویت آنتن دهی 4G برای ساختمان ها

در خانه یا دفترکار، دیوارهای داخلی و خارجی می تواند تا حد زیادی سیگنال موبایل شما را تحت تاثیر قرار دهد و تضعیف کند. قرار دادن یک آنتن بر روی پشت بام جهت دریافت سیگنال موبایل و به حداقل رساندن اثرات موانع بین شما و دکل مخابراتی یک ایده بسیار مفید به فایده است.
بوسترهای تقویت کننده امواج دوباند و سه باند توانایی دریافت و تقویت آنتن دهی فورجی را دارا هستند و میتوانند امواج دریافتی فورجی و سیگنالهای LTE را از آنتن گیرنده دریافت و پس از تقویت در بوستر ، توسط فرستنده های مربوطه به محیط با ضعف آنتن دهی ارسال نمایند .

جهت دریافت قویترین آنتن در پشت بام نیز میتوان با نصب نرم افزارهای سنجش آنتن دهی ، بهترین مکان را برای نصب آنتن گیرنده انتخاب و آنتن را در آن محل تعبیه نمود .