تماس یار

تقویت آنتن رایتل

Antenna-boost-Rightel

تقویت آنتن رایتل را میتوان در اماکنی که آنتن دهی اپراتور رایتل دارای پوشش دهی مناسب نیست، با نصب بوسترهای تقویت کننده افزایش داد . رایتل که سومین اپراتور بزرگ ارایه کننده خدمات موبایل و تلفن همراه در کشور است سال 2011 میلادی تاسیس گردید و خدمات نسل سوم و نسل چهارم تلفن همراه را در کشور ارایه میدهد . رایتل خدمات خود را در زمینه ارایه اینترنت و مکالمه در محدوده باند 2100 و یا 3G انجام میدهد . برای این منظور نیز میبایست بوستر تقویت کننده موبایلی انتخاب کرد که توان پوشش دهی باند 2100 را داشته باشد .

در صورت استفاده از بوستر آنتن فول باند ، در کنار دو اپراتور دیگر ، تقویت آنتن رایتل نیز انجام میگیرد و نیاز به نصب سیستم جداگانه برای پوشش دهی آن نیست . آنتن گیرنده ای هم که برای جذب سیگنال ورودی دستگاه استفاده میگردد باید قدرت جذب فرکانس های محدوده باند2100 را داشته باشد ، زیرا برخی از گیرنده‌ها که عمدتا از نوع یاگی میباشند تنها قادر به دریافت امواج GSM میباشند . در صورتیکه بخواهیم با کمترین قیمت اینکار را انجام دهیم ، میتوان دستگاه تقویت آنتن موبایل دو باند انتخاب کنیم بصورت GSM-3G باشد .

برای آنتن دهی مودم های رایتل نیز میتوان در صورتیکه مودم ، دارای پورت آنتن اکسترنال باشد ، از گیرنده های لگاریتمی برای دریافت امواج رایتل استفاده کرد و امواج دریافتی را با کابل کواکسیال که ترجیحا از نوع مرغوب آن باشد به مودم رایتل متصل نمود. تنها باید کانکتوری که مودم به آن مجهز شده را تشخیص داده و رابط مورد نظر را نیز تهیه کنیم . البته استفاده از بوستر های مدنظر در مکانهایی پاسخگو است که رایتل ، خدمات خود را در آن محدوده ارایه نماید و اگر اینترنت رایتل در محل نصب آنتن گیرنده بر روی موبایل شما نمایان نمی‌شود ، امکان انتقال دیتا وجود ندارد و فقط تقویت آنتن دهی رایتل برای مکالمه صورت میپذیرد.