تماس یار

تقویت آنتن موبایل اداری

Mobile-antenna-strengthen-administrative

تفاوت تقویت آنتن موبایل اداری با خانگی

تقویت آنتن موبایل اداری عموما به بوسترهای فول باند گفته میشود که توان پشتیبانی از تمامی اپراتورهای فعال در کشور را دارند . بدلیل کاربران زیادی که در ادارات و اماکن تجاری و دولتی در حال تردد و رفت و آمد میباشند و نیز تنوع خطها و اپراتورهای مورد استفاده مراجعه کنندگان ، بوسترهای فول باند به این مراکز توصیه میگردد . در مصارف خانگی می توان انتخاب نمود که بوسترانتخابی صرفا کدام اپراتور و یا کدام نوع از حالات شبکه را تقویت نماید . در مصارف خانگی برای تقویت آنتن دهی همراه اول می توان از بوستر دوباند 900/1800 استفاده نمود و یا برای آنتن دهی اپراتور ایرانسل ، از بوستر 900/2100 بهره جست ، همینطور برای تقویت آنتن رایتل نیز تقویت کننده 900/2100 مورد مصرف قرار می گیرد ولی برای یک محیط اداری باید تمام این باندها را در کنار هم داشته باشیم تا بدین واسطه نیاز تمام کاربران برآورده گردد .

قدرت خروجی تقویت آنتن موبایل اداری

از دیگر تفاوتهای بوسترهای خانگی و اداری ، قدرت خروجی آنهاست . بوسترهای اداری توان پوشش دهی مکانها با مساحت بالاتری را دارند و می توان تعداد دو یا چند طبقه از طبقات یک ساختمان را بواسطه نصب این سیستم ها ، آنتن دهی نمود . بوسترهای خانگی دارای توان خروجی و قدرتی معادل 17 تا 23 دسیبل هستند که این قدرت در تقویت کننده های اداری بالای 23 دسیبل میباشد. میتوان با نصب اسپلیتر در خروجی بوسترهای موبایل ، امواج تقویت شده را به تعداد بیشتری آنتن فرستنده منتقل نمود و اتاقها و فضاهای متعددی را با آن پوشش دهی کرد.

تکنولوژی بکار رفته در بوسترها

بوسترهای اداری بدلیل آنکه دارای قدرت خروجی بیشتری هستند و اینکه امواج هم در حالت ارسال و هم دریافت تقویت میشوند ، باید دارای سیستم های ALC بوده که در صورت بروز اختلالات فرکانسی ، سیستم را به حالت STAND BY  برده و به دکل بی تی اس منطقه ، امواج مختل کننده ارسال ننماید ولی بوسترهای خانگی بدلیل توان پایین آنها ف عموما دارای این تکنولوژی نمیباشند .