تماس یار

تقویت آنتن موبایل اصفهان

Amplification-Isfahan-mobile-antenna

روش تقویت آنتن موبایل اصفهان

شهر اصفهان جزو کلانشهرهای کشور محسوب میشود که برای انجام تقویت آنتن موبایل اصفهان باید از بوسترهای چند کاناله استفاده نمود . بوسترهایی که توانایی پشتیبانی از باندهای مختلف نظیر باند 900 و باند 1800 را به عنوان فرکانس های پایه دربرگیرند .این گونه از دستگاهها دارای مدل های گوناگونی هستند که اختلافاتی در قدرت ، محیط قادر به پوشش ، تعداد کاربر ، امکانات موجود در برد این سیستم ها نظیر AGC-ALC-MGC  که میتواند سیگنالها را بطور اتوماتیک و …دارند.

چه مسایلی سبب اختلال در عملکرد تقویت کننده های موبایل میگردد؟

مسائل مربوط به شبکه

در بعضی موارد، ایستگاه پایه ای یا دکلهای مخابراتی که به آن وصل شده اید ممکن است کاهش با مشکل مواجه گردند. این مشکلات می تواند به علت دلایل سخت افزاری یا ارتقاء برج مخابراتی توسط اپراتورها باشد. گاهی اوقات هنگامی که یک بی تی اس به نسلهای 3G یا 4G ارتقا می یابد ، برخی از مشتریان ممکن است کاهش میزان سیگنال را تجربه کنند و این ارتقا سبب کاهش پوشش دهی دکل گردد .

جابجایی شبکه

ذکر این نکته مهم است که تعداد کاربران در حال استفاده از دکل می توانند روی سطح سیگنال شما تأثیر بگذارند. در گاهی از زمانها ، مشتریان ممکن است سیگنال کمتر از حد نرمال داشته باشند. این به خاطر اثری است که “سلول” نامیده می شود.
گاهی که پذیرش کاربر در منطقه پوشش یک برج کاهش می یابد ، کاربران به دکل همسایه یا برج مجاور تخلیه میشوند . این تنفس سلولی بر شبکه های 3G تاثیر می گذارد، اما شبکه در عملکرد LTE تاثیرگذار نیست، زیرا در شبکه LTE تنها دیتای همراه ارایه میگردد و امکان انجام مکالمه در این شبکه وجود ندارد.

دلایلی که ممکن است پس از نصب یک بوستر تقویت آنتن موبایل اصفهان موجب اختلال در آن گردد بیان شد و کاربر میتواند با تهیه یکی از بوسترهای دوباند و یا تقویت کننده های سه باند ، براحتی امکان برقراری تماس و مکالمه صحیح و همچینین امکان استفاده از دیتای همراه را در محل فاقد آنتن دهی برای کاربر فراهم اورد .