تماس یار

تقویت آنتن موبایل اندروید

Enhance-Android-Mobile-Antenna

تقویت آنتن موبایل در سیستم عاملهای اندروید

تقویت آنتن موبایل اندروید ، به سیستم های تقویت آنتن دهی گفته میشوند که توان بهبود سیگنال گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید را دارا میباشد . طراحی بکار رفته در سیستم عامل های موبایلی به گونه ایست که بر حسب تعیین شبکه ای که کاربر آن را تعیین میکند . یعنی سیستم خود را بر حالت 2G قرار میدهد و یا شبکه موبایل خود را بر روی 3G تنظیم میکند .

اتصال گوشی های اندروید به کدام شبکه است؟

در صورت وجود شبکه فورجی در منطقه و در صورتی که موبایل کاربر قابلیت دریافت سیگنالهای 4G را داشته باشد ، تلفن همراه همراه خود را بر روی LTE تنظیم کرده باشد ، این شبکه در موبایل انتخاب میگردد . در صورتی که سیگنالهای هر کدام از شبکه های ذکر شده در منطقه موجود باشد ، گوشی موبایل به آن شبکه متصل شده و تماس و پیام را بر روی آن شبکه صورت میدهد .

خصوصیات باند 4G

ذکر این نکته ضروری است که در باند فورجی تنها داده اینترنت ارایه میگردد و در صورتیکه موبایل کاربر بر روی این باند در حال کار باشد ، پس از دریافت تماس و مکالمه بطور خودکار بر روی باند 3G منتقل میگردد و در صورتیکه امواج تریجی در آن محل موجود نباشد به یک رده پایین تر  رفته و به باند توجی متصل میگردد ، این نکته بدان معناست که باند فورجی تنها برای ارایه اینترنت است و قابلیت مکالمه بر روی ان وجود ندارد .

دستگاه تقویت آنتن موبایل اندروید

تقویت آنتن موبایل اندروید را میتوان با کلیه بوسترهای موجود در تمام دسته های تقویت کننده موبایل موجود در سایت تماسیار انجام داد و این نکته که نیاز به کدام شبکه برای تقویت میباشید ، تعیین کننده آنست که کدام بوستر موبایل را در میان دسته بندی محصولات انتخاب نمایید . پیشنهاد کارشناسان سایت تماسیار به خریداران این بوسترها ، تقویت کننده دو باند تلفن همراه میباشد که میتواند نیاز کاربران را برای تمام زمینه‌ها برآورده نماید .