تماس یار

تقویت آنتن موبایل تبریز

mobile-antanna-amplifier-tabriz

بوستر مورد نیاز جهت تقویت آنتن موبایل تبریز

شهر تبریز جزو کلانشهرهایی است که جهت انتن دهی موبایل باید از دستگاههایی استفاده نمود که بتوانند فرکانس های موجود در باندهای 900/1800 و همین طور 2100 را پشتیبانی نمایند. این قاعده البته مختص شهرهای بزرگ بود ولی در جدیدترین جدول های ارائه شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور ، برای غالب شهرها نیز باید از بوسترهای مولتی باند بهره برد ، این مورد در گدشته تنها شامل حال کلانشهرها بود و برای بهبود انتن دهی موبایل در روستاها و شهرهای کوچک قادر به استفاده از بوستر تقویت کننده موبایل تک باند نیز بودیم که با تغییرات اعمال شده دیگر این مدل از سیستم ها مناسب جهت استفاده در کشور نمی باشد .

بوستر تلفن همراه دوباند برای تقویت آنتن موبایل تبریز

این دسته از بوسترها دارای انواع مختلفی میباشند که بهترین مدل آنها که می توان در تبریز جهت بهبود سیگنال دهی گوشی بکار بست ، دوباند با پشتیبانی از فرکانس های 900 و 1800 میباشد . نوع دیگری از بوسترهای دوباند قادر به پشتیبانی از باند های 900 و 2100 هستند که این مدل برای شهر تبریز توصیه نمی گردد . زیرا برخورداری از فرکانس 1800 یا همان DCS ، برای برقراری ارتباط دارای اهمیت بالاتری به نسبت فرکانس 2100 یا همان 3G است .

طریقه بکارگیری بوستر موبایل جهت تقویت انتن موبایل تبریز

عمدتا ضعف سیگنال در شهر تبریز مربوط به طبقات فوقانی ساختمانها نمیباشد و در این طبقات سیگنال موبایل عمدتا مطلوب است اما در طبقات منفی ساختمانها بدلیل عدم توانایی امواج موبایل در رسوخ به این طبقات بسیار ضعیف میباشد .

کاربر می تواند با نصب یک انتن گیرنده امواج در بالای ساختمان ، سیگنال مطلوب را در آنجا دریافت نموده و بوسیله کابل کواکسیال به طبقه مورد نظر برساند . سپس با اتصال کابل به دستگاه و روشن نمودن سیستم ، مشاهده میشود که وضعیت انتن دهی به حد مطلوب میرسد .

گروه مخابراتی تماس یار حاضر به ارائه انواع خدمات در خصوص بهبود سیگنال در شهر تبریز می باشد . فروش دستگاه تقویت امواج تلفن همراه و نصب به همراه پشتیبانی دوساله، از خدمات مجموعه تماس یار است .