تماس یار

تقویت آنتن موبایل تهران

Enhance-the-mobile-antenna-of-Tehran

برای تقویت آنتن موبایل تهران چه دستگاههایی مناسب می باشد؟

تهران دارای شهرهایی است که دارای جمعیت بالا میباشند و کلانشهر محسوب میگردند و پرجمعیت ترین شهر کشور نیز میباشد و طبق توضیحاتی که در نوشته های مختلف نیز بیان نمودیم ، تنها بوسترهایی را می توان در این شهر بکار گرفت که قطعا دوباند GSM و DCS را تقویت نمایند . زیرا این دو باند علاوه بر آنکه برای برقراری تماس جزو باندهای فرکانسی پایه محسوب میگردند ، برای انتقال دیتای همراه نیز از این دوباند به وفور استفاده میگردد .

نقاط مختلفی در شهر تهران وجود دارند که بعضا دارای مشکل آنتن دهی هستند و نیازمند به نصب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل میباشند و عموما دلایل عدم انتن دهی در نقاط مختلف این شهر متفاوت است . به عنوان مثال منطقه خ وزرا در تهران که برخی از کوچه های آن دارای این معضل میباشد ، عمودتا دارای مشکل اختلال فرکانسی است و همینطور منطقه شهید بهشتی و یا خیابان شهید دکتر مفتح نیز دارای اختلال فرکانسی است .

برخی دیگر از مناطق نیز که در طبقات تحتانی ساختمانها و برجها قرار گرفته اند ، دارای مشکل ضعف آنتن دهی هستند ، این بدان معناست که امواج پس از گذشتن از دیوارها و ساختمانهای متعدد ، ضعیف میشوند و اگر هم به کاربر در آن محیط برسند ، سیگنال در برگشت که باید به BTS بازگردد دچار مشکل میشود و نمی تواند به دکل برسد . تقویت آنتن موبایل تهران را میتوان به وسیله بوسترهای دوباند و در برخی مناطق نیز با نصب تقویت کننده آنتن موبایل سه باند براحتی انجام داد.

بوستر مناسب کدام است

در بیشتر نقاط بوسترهای دوباند نیاز کاربر را برطرف میکنند ولی عمده ایراد این بوستر در عدم توانایی در ساپورت باند 2100 میباشد . اینکه اپراتور ایرانسل برای ارسال باند تریجی از باند 2100 استفاده میکند و وقتی گوشی موبایل کاربران بر روی حالت 4G است ، چون بر روی این شبکه تماس صورت نمی گیرد و فقط دیتا ارایه میگردد ، وقتی موبایل میخواهد از حالت 4G به حالت 3G سوییچ نماید ، به دلیل پشتیبانی نشدن این بوستر از باند 2100 ، مجبور است به یک شبکه پایین تر یعنی حالت 2G برود و اینکار موجب از زمانبر شدن در برقراری تماس میگردد .

پس در مناطقی که آنتن دهی ایرانسل مناسب است و نیاز به بهبود آنتن دهی همراه اول است ، می توان از تقویت آنتن موبایل تهران دوباند استفاده نمود ولی در صورتیکه محدودیت مالی نداشته باشید ، پیشنهاد تماس یار ، استفاده از تقویت کننده های فول باند میباشد که توان پوشش دهی همه اپراتورها در همه حالات شبکه را داراست .