تماس یار

تقویت آنتن موبایل خانگی

Strengthen-the-domestic-mobile-antenna

توضیحاتی پیرامون تقویت آنتن موبایل خانگی

تقویت آنتن موبایل خانگی ، به دستگاه تقویت کننده سیگنال ای گفته میشود که دارای توان خروجی بین 17 تا 23 دسی‌بل باشد . در حالت کلی تقویت کننده‌ها، به دو دسته indoor  و outdoor  موجود میباشند . این سیستم ها که در مدلهای indoor مناسب استفاده در منزل و خانه‌ها میباشد زیرا قدرت آنها در حدی نیست که برای انسان دارای خطرات ناشی از تابش شدید تشعشعات باشد .

انواع تقویت آنتن موبایل خانگی

تقویت کننده آنتن تک باند که مناسب محیط خانه‌ها میباشد ، دارای توان تقویت باند 900 و شبکه GSM هستند . دستگاهی که توان خروجی آن معادل 23 دسی‌بل باشد ، میتواند خانه ای را با متراژ 250 متر تحت پوشش دهی سیگنال موبایل درآورد. بوسترهای تقویت کننده دو باند خانگی که توان خروجی آن هم به مقدار 23 دسی‌بل باشد ، همان مقدار از مساحت را پوشش میدهد . با این تفاوت که باند1800 و یا dcs  و یا باند 3g و یا 2100 را در کنار باند جی اس ام دارا است .

موارد نیازمندی به سیستم افزایش دهنده سیگنال

عموما منازل و خانه‌هایی که در در طبقات تحتانی آپارتمانها و ساختمانها قرار دارند با ضعف سیگنال در مناطق شهری روبرو هستند . در بافت خارج شهر دلیل کمبود میزان آنتن دهی ، دور بودن از دکل های مخابراتی میباشد . اختلال فرکانسی در نواحی مرکزی کلانشهرها و مناطقی که دفاتر اداری در آن محل‌ها واقع شده‌اند از دیگر دلایل عدم آنتن دهی موبایل است .

کارایی های بوستر امواج موبایل خانگی

بوسیله نصب تقویت آنتن موبایل خانگی در پارکینگ‌ها ، طبقات زیرین ساختمانها ، سالن های بدنسازی و آرایشگاه‌های زنانه که در طبقات زیرین واقع شده اند ، میتوان ضعف آنتن دهی را براحتی برطرف نمود . از کیفیت تماس و اینترنت بالا بهره مند گشت . آنتن گیرنده این بوسترها در اکثر موارد بر روی بام خانه ها که غالبا دارای قدرت و میزان سیگنال مناسبی است نصب میگردد . سپس بوجود راه‌های نظیر رایزرها ، حیاط خلوت و نورگیرها که در پشت ساختمان واقع شده‌اند ، کابل آنها به داخل انتقال می یابد .

خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل

جهت دریافت مشاوره برای خرید بوستر موبایل و در صورتیکه نیازمند راهنمایی بیشتر هستید ، با کارشناسان سایت تماس یار در ارتباط باشید .