تماس یار

تقویت آنتن موبایل در زیر زمین

تقویت آنتن موبایل در زیرزمین

تقویت آنتن موبایل در زیر زمین، توسط بوسترهای امواج موبایلی انجام میگردد که دارای ویژگی‌های زیر باشند :

1-کیفیت  قطعات مصرفی در پکیج تقویت آنتن موبایل در زیر زمین

قطعات مصرفی در آن دارای ساعات کارکرد بالایی باشد ، برخی از تقویت کننده های دارای عمر مفید سه و یا چهار سال بسته به میزان ساعت روشن بودن و کارکرد آن هستند و برخی دیگر بیشتر از این مقدار عمر مفید دارند .

2- فیلترهای بکار گرفته شده

فیلترهای موجود  در آن به خوبی میزان نویز بوجود آمده در سیستم را جداسازی کرده و سیگنال سالمی را به آنتن فرستنده جهت انتشار در محیط تحویل دهد .

3-حافظت از نوسان

در صورتی که دستگاه تقویت سیگنال موبایل با نوسان برقی مواجه گردید ، کل برد سیستم آسیب نبیند و فیوزهای تعبیه شده در مسیر برق دستگاه ، قابلیت تعویض و جایگزینی داشته باشند .

4-ایزولاسیون

سیستم ایزولاسیون در طراحی برد بخوبی عمل کرده و در طراحی آن به بهترین شکل لحاظ شده باشد ، زیرا در غیر اینصورت از عواملی که موجب ارایه کیفیت پایین سیگنال توسط تقویت کننده‌ها میگردد ، نویز تولیدی در سیستم بدلیل ایزولاسیون غلط مدار میباشد، در پشت قاب بوسترهای موبایل که به یکدیگر متصل گردیده است ، پیچ های زیادی دیده میشود که برای برخی همین نکته محل سوال است که دلیل وجود این تعداد پیچ برای چیست در صورتی که میتوان قاب پشت دستگاه را با نهایتا چهار یا پنج به یکدیگر متصل کرد ، که باید در جواب این سوال پاسخ داد که دلیل اصلی وجود این تعداد پیچ برای بستن قاب سیستم به هم ، رعایت عمل ایزولاسیون در دستگاه است و اینکه میزان نویز تولیدی در برد دستگاه بالا نرود .

5-وجود مدار alc

از دیگر ویژگی‌های یک تقویت آنتن موبایل در زیر زمین آنست که در صورت بروز حالت لوپ در سیستم ، آلارم مربوط به این ایراد در دستگاه مشخص گردد و سیستم بطور خودکار عمل ریپیت کردن را متوقف نماید ، زیرا در غیر اینصورت سیگنال تقویت شده دارای قطع و وصلی و با پایین‌ترین کیفیت میباشد که دلیل آن برخورد سیگنال خروجی از آنتن فرستنده با آنتن گیرنده است .

6-قیمت تقویت آنتن موبایل در زیر زمین

قیمت تقویت آنتن موبایل در زیر زمین با توجه به نوع کیت تقویت موبایل انتخابی و تعداد فرکانس های قابل ساپورت تغییر کرده و می توان برای اینکار از میان بوسترهای موبایل تک باند تا فول باند یکی را انتخاب نمود و نیاز خود را برطرف کرد .

هر چه کیت تقویت موبایل انتخابی شما دارای فرکانس های قابل ساپورت بیشتری باشد ، قیمت تقویت آنتن موبایل در زیر زمین زیر بالاتر می رود.