تماس یار

تقویت آنتن موبایل در نقاط کور

Enhance-mobile-antenna-in-blind-spots

چگونگی تقویت آنتن موبایل در نقاط کور

تقویت آنتن موبایل در نقاط کور را میتوان با نصب دستگاه تقویت کننده سیگنال موبایل انجام داد . برای این کار لازم است که به چند سوال در قدم اول پاسخ داده شود . ابتدا نیاز کاربر از لحاظ تعیین نوع دستگاه متناسب مشخص گردد .

سوالات مهم در تعیین بوستر مورد نیاز

سوال اول انست که نوع ضعف آنتن دهی به چه صورت است ؟ آنتن اصلا در آن محوطه وجود ندارد و یا در حین مکالمه قطع و وصل میگردد . سوال بعدی که باید به آن پاسخ داد آنست که در کدام اپراتور دارای نقاط کور میباشید . افزایش قدرت آنتن دهی گوشی موبایل در نقاط کور را برای چه خطی مد نظر دارید؟ سوال بعدی آنست که چه مساحتی را میخواهیم تحت پوشش آنتن دهی قرار دهیم . چون در صورت افزایش مساحت باید بوستر آنتن دهی موبایل را قوی‌تر انتخاب کنیم . سوال بعدی آنست که تقویت آنتن موبایل در نقاط کور تنها برای مکالمه لازم است و یا اینترنت همراه نیز مورد نیاز است .

تعیین مکان آنتن دریافت سیگنال

مکان قرار گیری آنتن گیرنده سیگنال نیز از نکات با اهمیتی است که باید مدنظر قرار گیرد . در هنگام نصب سیستم تقویت آنتن موبایل، جانمایی مکان آنتن گیرنده بسیار مهم میباشد . باید مکانی را تعیین نمود که دارای قدرت سیگنال مناسبی از نظر خط دهی باشد .

Enhance mobile antenna in blind spots

بوستر مورد نیاز جهت تقویت آنتن موبایل در نقاط کور

بوسترهای تک باند یا تقویت کننده آنتن موبایل 2G در صورتی که تنها مکالمه مورد نیاز است ، تقویت کننده های دو باند هم در صورتیکه مکالمه و اینترنت در حالت 4G مورد نیاز باشد، سیستم های تقویت کننده فول باند هم در مواقعی که در تمام اپراتورها و حالت های شبکه نیازمند پشتیبانی و آنتن دهی باشیم . مشتریان میتوانند با شماره تلفن های تماس گروه مخابراتی تماس‌یار در تمام طول ساعات شبانه روز تماس گرفته و از مشاوره تلفنی و در صورت امکان حضوری کارشناسان بهره مند شوید و از راهکارهای متناسب و مقرون به صرفه مورد پیشنهاد ما استفاده کنند . کلیه دستگاه های این مجموعه دارای خدمات پس از فروش سه ساله و گارانتی تعویض یکساله میباشد .