تماس یار

تقویت آنتن موبایل رایتل

rightel-mobile-antenna-amplifier

روش های تقویت آنتن موبایل رایتل

در محیط هایی نیازمند تقویت آنتن موبایل رایتل است و سیگنال اپراتور رایتل با ضعف آنتن دهی روبروست ، می توان این نقیصه را رفع نمود . برای این کار بوسترهایی وجود دارد که می تواند امواج رایتل را از محلی که سیگنال دهی آن مطلوب است دریافت نموده و پس از تقویت آن امواج ، به فضاییکه دارای افت امواج رایتل است ارسال کند .

حال تقویت کننده موبایل مناسب رایتل را باید ابتدا از میان سایر بوسترهای تلفن همراه شناسایی نمود . قبل از شناسایی بوستر مورد نظر ، ابتدا باید مکان مورد نظر را از نظر قابلیت استفاده از این سیستم ها بررسی نماییم . این مطلب بدین خاطر است که در برخی نقاط امکان استفاده از تقویت کننده موبایل بطور کلی فراهم نمیباشد . زیرا اشتباهی که برخی کاربران می کنند آنست که تقویت آنتن موبایل رایتل و سایر اپراتورها را برای مکانی می خواهند مورد استفاده قرار دهند که به هیچ عنوان کمکی به بهبود سیگنال گوشی نمی نماید ، زیرا در این مناطق آنتن دهی به هیچ عنوان وجود ندارد که بوستر های موبایل بخواهند آنرا تقویت نمایند . در حالت کلی تر ، تقویت کننده موبایل تنها می تواند امواج را بهبود بخشد و در اصطلاح ریپیت نماید و توان تولید امواج تلفن همراه را در مناطق فاقد امواج گوشی ندارند .

تقویت کننده آنتن موبایل مناسب اپراتور رایتل کدام است؟

پس از بررسی کلی برای اینکه مکان مورد نظر قابلیت نصب بوستر را دارد ، می توان از بین ریپتر موبایل دو باند و ریپیتر موبایل سه باند ، یک دستگاه را برای نصب و خرید انتخاب نمود . تفاوت این دو ریپیتر موبایل در آنست که ریپیتر موبایل سه باند ، دارای قابلیت پشتیبانی از فرکانس 2100 نیز می باشد و این در پوشش سیگنال 3G اپراتور رایتل به کاربر کمک شایانی می نماید .

مکان قرارگیری آنتن گیرنده را نیز می توانید با نرم افزاری که در اصطلاح به نرم افزار افزایش قدرت انتن دهی گوشی شهرت دارد پیدا کرده و قوی ترین سیگنال رایتل را در آن نقطه دریافت کنید .

گروه مخابراتی تماس یار ، اماده ارائه مشاوره و پشتیبانی در خصوص انتخاب و خرید و تعمیر تقویت کننده آنتن موبایل میباشد .