تماس یار

تقویت آنتن موبایل سازمانی

Enhance-an-enterprise-mobile-antenna-

تقویت آنتن موبایل سازمانی ، به چه بوسترهایی گفته میشود ؟

عموما تقویت آنتن موبایل سازمانی، به سیستم هایی گویند که توان خروجی انها بالاتر از 23 دسیبل باشد . از دیگر خصوصیات تقویت آنتن موبایل سازمانی آنست که این بوسترهای موبایل ، میتوانند بازه های فرکانسی بیشتری را پشتیبانی نمایند . دلیل آن نیز انست که هر چند که سیستم های تقویت موبایل دوباند مناسب نصب در کلانشهرهاست ، ولی لازم به یادآوری است که تقویت انتن موبایل دوباند مناسب برای اپراتورهای شرکت خدمات ارتباطی همراه اول و ایرانسل است و نمی تواند برای بهبود مکالمه برای اپراتور رایتل از آن سیستم ها بهره برد .

با توجه به اینکه در سازمانها و ارگانهای دولتی ، همه نوع کاربر در تردد میباشد و احتمال آنکه ارباب رجوعان دارای سیمکارتهای رایتل و تالیا نیز باشند ، پس دستگاه افزایش سیگنال گوشی که مولتی باند باشد برای این مراکز دولتی و خصوصی در اولویت هستند .

با توجه به آنکه قیمت سیستم های فول باند در قیاس با سایر بوسترها از میزان بالاتری برخوردار است ، مکانهای دولتی و سازمانها توان خرید بالاتری در مقایسه با کاربران خانگی و تجاری دارند و غالب مشتریان دستگاههای فول باند ، ارگانهای دولتی هستند .

مزیت داشتن قدرت بالاتر در تقویت کننده موبایل سازمانی

قدرت OUT PUT POWER  در تقویت کننده آنتن موبایل سازمانی موجب میگردد که بتوان بواسطه بهره بردن از splitter های یک به دو ، یک به سه و یا بالاتر ، بتوان از خروجی این سیستم ها ، فرستنده های بیشتری را تغذیه نمود و بتوان بواسطه انها ، طبقات بیشتری در یک ساختمان را تحت پوشش دهی سیگنال موبایل قرار داد .

از دیگر دلایلی که موجب بالاتر بودن قیمت در تقویت آنتن موبایل سازمانی میگردد ، آنست که عمدتا این نوع از بوسترها ، دارای تکنولوژی های ضد تداخل میباشند و بواسطه تکنولوژی های (ALC (AUTO LEVEL CONTROL  که در ساخت انها مورد استفاده دارد ، امکان ایجاد اختلالات فرکانسی به کمترین میزان ممکنه کاهش می یابد .