تماس یار

تقویت آنتن موبایل شیراز

Enhancement-Shiraz-Mobile-Antenna

چه بوسترهایی توانایی تقویت موبایل در شیراز را دارد ؟

تقویت آنتن موبایل شیراز را میتوان بوسیله بوسترهای موبایل که بتواند امواج را در باندهای فرکانسی GSM و DCS تقویت نماید انجام داد . بازه های فرکانسی 900 که شامل فرکانسهای (860 تا 980) میگردد و همینطور فرکانسهای بازه باند 1800 که شامل (1710-1880) میباشد را شامل شود . وجود این دو بازه فرکانسی جهت برقراری یک تماس بدون نقص در کلانشهرهایی نظیر شیراز در بوسترهای موبایل دارای اهمیت است ، دلیل آن نیز آنست که بدلیل تراکم بالای جمعیت در کلانشهرها ، باند gsm توانایی پشتیبانی از تمامی کاریران را ندارد و در بسیاری از مواقع تمامی بازه های باند 900 در حالت اشباع میباشد و شبکه بطور اتوماتیک باند 1800 را وارد مدار کرده و ممکن است ادامه مکالمه را بر روی این باند منتقل نماید .

انتخاب تقویت کننده موبایل برای شهر شیراز

با توجه به توضیحات داده شده در فوق ، خرید دستگاه تقویت کننده امواج موبایل دوباند برای شهر شیراز لازم میباشد که در انتخاب بوسترهای دوباند نیز باید توجه کافی صورت گیرد ، زیرا برخی از بوسترهای دوباند ، باند dcs را پشتیبانی نکرده و در عوض باند 3G یا همان بازه 2100 را که شامل فرکانسهای (1920-1980 و 2110-2170) را داراست ، پشتیبانی میکند که این مدل از ریپیترها مناسب شهرهایی با بافت جمعیتی بالا نمیباشند .
از دیگر دستگاههای تقویت کننده امواج موبایل که مناسب استفاده در شهر شیراز میباشد ، بوسترهای فول باند و یا تقویت کننده های سه باند میباشند که تمامی بازه های موجود در کشور که اپراتورها بواسطه آنها خدمات موبایل ارایه میدهند را تحت پوشش دهی دارند و از نظر ارزش خرید نیز دارای بالاترین میزان ارزش خرید در بین بوسترهای تلفن همراه هستند .
در خرید تقویت آنتن موبایل شیراز ، قاعده کلی آنست که اگر صرفا بوستر را برای انجام تماس تلفنی نیاز دارید ، دستگاه دوکانال خریداری نمایید و اگر اینترنت همراه را نیز نیازمندید ، از تقویت کننده های سه باند بهره ببرید . قبل خرید نیز از مشاوره کارشناسان تماسیار نیز بهره مند شوید .