تماس یار

تقویت آنتن موبایل منزل

Enhancement-Mobile-Home-Antenna

تقویت آنتن موبایل منزل را به چه صورت انجام دهیم؟

تقویت آنتن موبایل منزل را میتوان بوسیله خرید پکیج های تقویت کننده سیگنال دهی منزل ارتقا داد . کیت بهبود دهنده امواج دارای انواع گوناگونی است که میتوان با توجه به نیاز خود انرا تهیه و نصب نمود . خدماتی که بر روی شبکه های تلفن همراه نظیر 3G و 4G ارایه میگردد بر روی بازه های فرکانسی یکسان نمیباشد و از چندین بازه و دامنه فرکانسی برای ارسال این خدمات استفاده میگردد . برای همین منظور نیز شما نمیتوانید با خرید یک دستگاه تمام نیازهای خود را برآورده نمایید و تمامی حالات شبکه را بصورت یکجا در اختیار داشته باشید . مگر اینکه تقویت کننده موبایل شما از نوع فول باند باشد و توان پشتیبانی از تمام فرکانسها را داشته باشد .

نکته مورد نظر آنست که پکیج افزایش امواج فول باند بهتر است که تنها برای محیط های اداری استفاده گردد و برای مصارف مسکونی متناسب با اپراتور مورد استفاده ، بوستر موبایل خریداری شود .

طریقه انجام تقویت آنتن موبایل منزل

برای انجام این منظور باید ابتدا دستگاه تقویت موبایل را از فروشگاه تقویت کننده موبایل خریداری نموده و بکمک مراحلی که در ذیل این نوشته به آن میپردازیم ، این سیستم را نصب نمایید .

دشوارترین شرایطی که ممکن است در هنگام نصب تقویت آنتن موبایل با ان روبرو شوید عبارتند از:

شرایطی که سیگنال در محیط خارجی که محل قرارگیری آنتن گیرنده است نیز بسیار ضعیف باشد ، عموما در روستاها و مکانهای خارج شهری با این پدیده به وفور مواجه میشوید .

شرایطی که در بین چند ساختمان بلند قرار گرفته باشید و منزل شما ازنوع ویلایی و یا چند طبقه نباشد که سبب میشود که امواج مناسب به مکان شما نرسد .

شرایطی که در محیط بیرونی و یا در پشت بام که آنتن گیرنده نصب میگردد با تداخل فرکانسی مواجه باشیم و در حین مکالمه سیگنال پرش داشته باشد .

شرایطی که محل قرارگیری آنتن گیرنده و محلی که نیازمند نصب دستگاه تقویت آنتن موبایل است ، دارای فاصله زیادی باشد .

راهنمای نصب این سیستم ها نیز در نوشتاری که در ذیل اورده شده ، به تفضیل بیان شده است .

آموزش تقویت آنتن موبایل