تماس یار

تقویت آنتن موبایل همراه اول

Enhance-Mobile-Mobile-Antenna-First

روش تقویت آنتن موبایل همراه اول

تقویت آنتن موبایل همراه اول را میتوان به روشهایی که توسط نصب سیستم های آنتن دهی انجام میپذیرد ، عملی نمود . برای این کار در ابتدا لازم است که محیط مورد نیاز برای پوشش آنتن دهی ابتدا بررسی گردد که دارای چه فرکانسها و کدامیک از شبکه های تلفن همراه است . در حال حاضر اکثر مناطق کشور تحت پوشش دهی سیگنالهای 3G که نسل سوم شبکه های تلفن همراه است میباشند و مناطق پرجمعیت نیز علاوه بر 3G ، به شبکه 4G نیز تجهیز شده‌اند .

برای اینکه در یک محیط فاقد آنتن موبایل ، آنتن 2G را انتقال دهیم ، نیازمند بوسترهای تقویت کننده تک باند است و اگر آنتن دهی 3G مد نظر برای پوشش دهی باشد ، برای این منظور دو گزینه در دسترس است :

انواع تقویت کننده موبایل 3g

بوستر 900/2100

در شهرهای کوچک و روستاها و مناطق کم جمعیت میتوان از تقویت کننده سیگنال دو باند از نوع 2G/3G و یا همان 900/2100 استفاده نمود .

بوستر900/1800/2100

در شهرهای پرجمعیت و کلانشهرها ،برای پوشش دهی شبکه 3G ، باید از تقویت کننده های سه کانال استفاده نمود .

در صورتیکه در یک محیط سیگنالهای ضعیف تریجی موجود باشد ولی نتوان با آن میزان سیگنال مکالمه مطلوب برقرار نمود ، دیگر قابلیت اینکه در آن محیط بوستر تک باند را استفاده نماییم امکانپذیر نمی‌باشد . دلیل این امر در ذیل به تشریح بیان میشود :

تلفن های همراه هوشمند دارای این قابلیت میباشند که به سیگنالهای شبکه های بالاتر تمایل به اتصال دارند ، به گفته دیگر در صورتیکه سیگنال توجی در یک محیط قوی بوده و امواج تریجی موجود باشد ولی از قدرت کافی برخوردار نباشد ، تلفن های همراه بر حسب دستورات نرم افزاری که به آن داده شده است ، به سیگنالهای ضعیف تریجی متصل میشوند . به همین خاطر است که نمیتوان در یک محیط با امواج 3G با شدت کم ، بوستر تک باند را راه اندازی نمود ، زیرا به هر میزان هم که بوستر تک باند امواج توجی را در آن محیط تقویت نمایند ، گوشی موبایل کاربران به آن متصل نشده و استفاده از آن توجیح فنی ندارد .

ارایه کننده انواع دستگاه های تقویت آنتن موبایل همراه اول و ایرانسل و رایتل در بالاترین کیفیت و خدمات پس از فروش دوساله گروه مخابراتی تماسیار