تماس یار

تقویت آنتن موبایل وینفون

Enhance-the antenna-of-the-mobile-vinphone

تقویت آنتن موبایل وینفون را برای گوشی های موبایلی استفاده میکنند که دارای موبایل با سیستم عامل ویندوز هستند . در حالت کلی تفاوتی بین بوسترهای تقویت امواج موبایل وینفون با دستگاه تقویت موبایل گوشی های اندروید نیست و میتوان دستگاه‌های یکسانی را برای این سیستم عامل‌ها انتخاب نمود . اگر تقویت امواج در باند GSM مورد نیاز باشد ، میتوانید از تقویت کننده موبایل single band mobile repeater بهره ببرید . در صورتی که ضعف در شبکه 3g است ، میتوانید از بوستر موبایل dual band mobile signal booster900/2100 استفاده کنید .

برای اینکه مشکل ضعف آنتن دهی در باند 4g مرتفع گردد ، مناسب حل این کمبود ، سیستم های تقویت آنتن دهی موبایل 2band mobile booster  gsm/dcs استفاده نمود . برای مناطق دور افتاده و روستا‌ها ، ویلا‌ها و باند 900 بهتر آنست که سیستم تقویت کننده تک باند خریداری نمود . تقویت کننده امواج موبایل تک باند مناسب بهبود وضعیت مکالمه و بالا بردن سرعت ارسال و دریافت پیامک و بهبود سرعت اینترنت در شبکه توجی است . تقویت کننده آنتن دهی موبایل وینفون بدلیل آنکه برای محیط های داخلی و indoor طراحی شده اند ، دارای توان خروجی پایینی بوده و تنها میتوان بوسیله ان ، یک منزل مسکونی و یا یک دفترکار را تحت پوشش قرار داد .

اینکه توان بوسترها در محدوده مجاز باشد ، از نکاتی است که باید بدان بسیار توجه نمود زیرا سلامت انسان را در صورت بالا بودن قدرت بوسترها به خطر انداخته و صدمات جبران ناپذیری به کسانیکه در معرض سیگنال این سیستم ها باشند وارد میگردد و باید برای این منظور حتما از بوستر های تقویت کننده indoor استفاده گردد . بر حسب میزان بودجه تعیین شده و با کمک مشاوره تلفنی کارشناسان تماسیار میتوانید بهترین دستگاه تقویت آنتن موبایل وینفون را انتخاب کرده و تا آخرین مراحل نصب و گرفتن نتیجه قطعی و نهایی از محصول خریداری شده ، از پشتیبانی تیم تماسیار بهره مند شوید و