تماس یار

تقویت آنتن موبایل کرج

Amplification-of-Karaj-mobile-antenna

تقویت آنتن موبایل کرج را به چه صورت انجام دهیم؟

در سالیان اخیر با گسترش کاربران شبکه های تلفن همراه و همچنین توسعه ای که اپراتورها برای پوشش دهی نسل های مختلف شبکه های موبایلی انجام داده اند ، همچنان نقاط مختلفی در شهرها هستند که قادر به دریافت سیگنال های مناسب جهت برقراری مکالمه و دیتای همراه نمیباشند . نسل های قدیم شبکه ارتباطات که همان نسل توجی است ، دارای برد بالای فرکانسی بوده ولی ضریب نفوذ پایین تری نسبت به نسل های بالاتر داشتند و اپراتورها با اینحال که اکثر دکل ها به نسلهای جدید تجهیز کرده اند ، همچنان نقاط کور آنتن دهی بالایی در شهرهاست .

دلایل متعددی نیز وجود دارد که سبب میشود سیگنال به برخی مناطق بسیار ضعیف برسد . سازه های جدید که عمدتا بصورت سازه های مسلح میباشند که وجود میلگرد و آهن در اواسط سازه ها ، سبب جذب سیگنال شده و یا برخی دیگر از اماکن در راستای آنتن های فرستنده مخابرات قرار نگرفته و سیگنال بطور بی واسطه و مستقیم به برخی نقاط نمیرسد .

روش نصب تقویت آنتن موبایل کرج

حال برای اینکه بتوان یک بوستر تقویت آنتن دهی موبایل را در شهر کرج نصب نمود نیازمند آنیم که بر روی تلفن همراه خود یک نرم افزار تست سیگنال موبایل را نصب کنیم و به پشت بام منزل و یا محلی که نیازمند پوشش دهی موبایل است برویم . با فعال سازی نرم افزار  ، تمامی نقاط بر روی بام را بررسی کرده و بهترین نقطه را که از لحاظ میزان انتن دهی قویتر است را به عنوان مکان قرارگیری انتن گیرنده تعیین نماییم . سپس در آن نقطه اقدام به برقراری تماس و انجام مکالمه میکنیم که مطمئن شویم که امواج موبایل سالمی را به دستگاه ارسال میکنیم . کابل را از یک سمت بطرف دستگاه تقویت انتن دهی موبایل رسانده و سمت دیگر را به گیرنده امواج موبایل وصل مینماییم .

مناسب ترین بوسترهایی که مناسب تقویت آنتن موبایل کرج میباشد ، بوسترهای دوباند است که همزمان امواج DCS و GSM را تقویت میکنند .

گروه مخابراتی تماسیار پیشرو در ارائه خدمات مخابراتی در کشور