تماس یار

تقویت آنتن موبایل iOS و گوشی اپل

تقویت آنتن موبایل اپل

برای تقویت آنتن موبایل iOS و گوشی اپل و افزایش قدرت آنتن دهی در آیفون میتوان با بکارگیری مراحل زیر ، وضعیت سیگنال را بهبود بخشید . دانلود نرم افزار signal booster برای آیفون را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید . سپس امواج موجود در منطقه را بررسی کنید تا اینکه اطلاع حاصل کنید که دکل های منطقه تحت پوشش کدام نوع شبکه موبایل هستند و یا در دفتر کار و یا محل سکونت شما که دارای ضعف سیگنال هست ، تحت پوشش کدام نوع سیگنال است.

دستگاه تقویت آنتن موبایل iOS

نرم افزار آنتن آیفون مشخص میکند که قدرت سیگنال چقدر است و به چه میزان نیاز به تقویت امواج دارید تا به حالت ایده آل دست یابید . دستگاه تقویت موبایل مناسب تقویت آنتن موبایل iOS را میتوان از دسته بندی تقویت کننده موبایل سه باند انتخاب نمود . زیرا با توجه تنظیماتی که برای دکل های مخابراتی ایران در نظر گرفته‌اند و شرایط تطبیق پذیری گوشی های موبایل ios با تجهیزات شبکه موبایل در ایران ، بوستر موبایل فول باند مناسب نصب برای افزایش قدرت آنتن دهی در آیفون است که 100 درصد و نتیجه قطعی و نهایی را برای ما به همراه دارد.

دیگر راهکارها برای تقویت آنتن موبایل iOS و گوشی اپل

البته با راهکارها و راه حل های ساده ای نیز میتوان وضعیت آنتن دهی آیفون را تقویت نمود ، بعنوان مثال گشودن درها و پنجره‌ها در محیط با ضعف آنتن دهی سبب ورود بهتر امواج موبایل میگردد و یا میتوانید با تغییر شبکه های موبایل خود در تمامی حالات وضعیت و کیفیت سیگنال را چک کنید .که به احتمال زیاد در حالتهای مختلف ، نتایج متفاوتی را خواهید داشت . در بسیاری از موارد حتی میتوان با شارژ کردن تلفن همراه خود از دریافت کردن آنتن مناسب تر بهره جست . زیرا در محیطهایی که سیگنال ضعیف است ، موبایل شما شارژ بیشتری را صرف میکنند و در صورت کم بودن شارژ ، عمل سرچ آنتن بخوبی انجام نمی‌گیرد.