تماس یار

تقویت آنتن موبایل

Boost mobile antenna

کاربرد تقویت آنتن موبایل

تقویت آنتن موبایل را میتوان در تمامی محیط هایی که دارای خط دهی موبایل به میزان کم هستند انجام داد. در انجام اینکار مدل و نوع گوشی های مورد مصرف تفاوت چندانی در انتخاب این سیستم ها ندارد. میتوان این عمل را برای تمامی مدلهای گوشی موبایل موجود در بازار اعم از تقویت سیگنال موبایل نوکیا ، سامسونگ، اپل، هواوی ، اچ تی سی ، شیاِومی و سایر گوشی موبایل انجام داد .
برای این منظور تنها کافی است که کاربر به نیاز خود اشراف کامل داشته باشد . تا بتواند در میان مدلهای مختلف بوسترهای موبایل ، مناسب‌ترین آنرا انتخاب نماید تا هم نیاز خود را مرتفع کند و هم بابت سیستم خریداری شده ، میزان مبلغ معقولانه ای را هزینه کرده باشد .

انواع راههای تقویت امواج گوشی

راههای مختلفی برای تقویت آنتن دهی گوشی موبایل وجود دارد . تعدادی از آنها ترفند تقویت آنتن موبایل میباشند که دارای بازدهی و کارایی صد در صدی و قطعی نمی‌باشند . تنها راه حل های بدون انجام هزینه و یا کم هزینه هستند . نظیر عوض کردن حالت شبکه در گوشی موبایل و یا خاموش و روشن کردن تلفن همراه و یا ساخت آنتن های کمکی دستی .

بیشترین نیاز به تقویت کننده سیگنال موبایل مربوط به چه کسانی است؟

در صورتیکه جزو آن دسته دسته از اقشاری هستید که کسب و کار آنها بوسیله موبایل تسهیل میگردد .  یا بنا به دلایل شخصی نیازمند آن هستید که دایما آنتن دهی موبایل در محل اقامت شما موجود باشد . بی شک قطعی‌ترین و کاربردی‌ترین راه حل ، استفاده نصب و راه اندازی تجهیزات تقویت کننده آنتن تلفن همراه  و یا تقویت کننده آنتن موبایل جیبی در آن محدوده میباشد . انجام تقویت سیگنالهای موجود محیط ، امواج موثر و بهبود یافته و مناسبی را به کاربر ارایه مینماید . تقویت موبایل در ساختمانها ، پارکینگ‌ها ، ویلاها ، اقامتگاه‌های خارج شهری و کانکس های کارگری قابل نصب و راه اندازی میباشند .