تماس یار

تقویت آنتن همراه اول

Strengthening-the-first-mobile-antenna

روشهای تقویت آنتن اپراتور همراه اول

تقویت آنتن همراه اول را میتوان بوسیله به روشهای گوناگونی صورت داد . ترفند تقویت آنتن موبایل که در مقالات موجود در این سایت ذکر شده که در آن میتوان بوسیله اعمال جزیی و قابل دسترس ، میزان آنتن دهی موبایل را به میزان کمی بهبود بخشید ، همچنین با توضیحاتی درباره ساخت مدار تقویت کننده آنتن موبایل هم آورده شد ، میتوان در یک شعاع اندک ، این امر را بهبود بخشید .

بهترین راه حل تقویت اپراتور همراه اول

راه حل قطعی و تضمینی برای بهتر شدن و تقویت امواج گوشی همراه اول بطور صد درصدی ، نصب تقویت کننده موبایل در محوطه و مکان با آنتن دهی موبایل اندک و یا محیطهای فاقد آنتن دهی است که البته برای تقویت آنتن ایرانسل نیز کاربرد دارد . البته همانطور که از نام این سیستم های تقویت آنتن دهی پیداست ، این سیستم‌ها میتوانند در صورت وجود سیگنال موبایل اولیه و نسبتا مطلوب که در نزدیکی مکان فاقد آنتن دهی وجود دارد به بهبود میزان امواج در محیط بدون آنتن موبایل کمک کنند . به گفته دیگر بوسترهای موبایل توان تولید امواج موبایل را به خودی خود دارا نبوده و تنها میتوانند امواج را تقویت نمایند .

حداقل سیگنال مورد نیاز برای تقویت آنتن دهی همراه اول

میزان سیگنالی هم که برای راه اندازی تقویت کننده های آنتن دهی همراه اول نیاز است عموما در دستگاه‌های خانگی و بوسترهای INDOOR معادل 65 dbm باید موجود باشد تا دستگاه بتواند امواج تقویت شده مناسبی را به کاربر ارایه نماید . تمامی دستگاه‌های موجود در دسته بندی محصولات تقویت کننده موبایل موجود در سایت تماسیار ، مناسب استفاده برای اپراتور همراه اول میباشند . ولی با توجه به نوع امواج موجود در منطقه شما و میزان قدرت سیگنال این امواج ، باید تقویت کننده متناسب با محل خود را انتخاب کرد .

تقویت آنتن مکالمه همراه اول

اگر دستگاه تقویت آنتن دهی موبایل همراه اول را برای صرفا بهبود آنتن دهی برای مکالمه نیاز دارید ، از دسته تقویت کننده های تک باند استفاده کنید و در صورتیکه نیازمند بهبود آنتن دهی اینترنت خط نیز میباشید از دسته‌بندی‌های محصولات دو باند و سه باند و فول باند میتوانید دستگاه خود را انتخاب و خریداری نمایید .