تماس یار

تقویت امواج موبایل

Boost-mobile-radiation

تقویت امواج موبایل ، راه حل مناسبی است که بتوان بوسیله آن امواج موبایل را در فضاها و محیط‌هایی که دارای کم بودن خط دهی گوشی موبایل میباشند ، تقویت نمود . امواج موبایل را میتوان در شبکه های مختلف اعم از 2G/3G/4G تقویت نمود که انتخاب این شبکه‌ها ارتباط مستقیمی با دستگاه افزایش دهنده سیگنال موبایل انتخابی کاربر دارد .
برخی کاربران تقویت امواج موبایل را تنها برای بالا بردن آنتن موبایل برای تماس و مکالمه احتیاج دارند . در این حالت میتوان بوستر موبایلی را از گروه تقویت کننده های تک باند انتخاب نمود و در محل فاقد آنتن بکار گرفت .
برخی دیگر از کاربران نیازمند آن هستند که تقویت امواج موبایل را برای افزایش آنتن دهی اینترنت خریداری نمایند . در این حالت بوسترهایی وجود دارند که تنها امواج را در حالت 1800 و باند DCS تقویت و منتقل میکنند که مناسب رفع نیاز کاربران از لحاظ افزایش سرعت دیتا است .
گروهی دیگر از کاربران در محل زندگی و یا محل کار خود نیازمند آن هستند که تقویت امواج موبایل را در دوحالت ذکر شده تقویت نمایند ، یعنی هم در حالت مکالمه و پیامک و هم در حالت دیتا بهبود بخشد . برای انجام این امر کاربر میتواند از گروه تقویت کننده های آنتن دهی موبایل دوباند ، سیستم های موجود را بررسی کرده و با توجه به متراژ فضایی که نیازمند پوشش امواج است و با توجه به اطلاعات ذکر شده برای هر دستگاه ، بوستر مناسب خود را برگزینند .

در گروه بوسترهای آنتن دهی موبایل سه باند نیز میتوان برای رفع نیاز مکالمه و دیتا بدنبال سیستم مورد نظر خود بود ، با این تفاوت که در این دسته از محصولات ، دستگاهها توان پشتیبانی از بازه فرکانسی 2100 و باند 3G را نیز دارا میباشند و جزو کاملترین دستگاههای افزایش سیگنال آنتن موبایل محسوب میگردند و میتوان برای دفاتر اداری و مکانهایی که دارای تعداد یوزر بالاست استفاده نمود .