تماس یار

تقویت امواج گوشی

Mobile-Amplifier

مضرات کمبود امواج گوشی

هر روزه بیشتر و بیشتر زندگی انسانها با تلفن های همراه و تلفن های هوشمند گره می خورد. ما دائما اطلاعات، شبکه ها و ارتباط با دوستان، شرکای تجاری و یا روابط خانوادگی را با استفاده از این دستگاه ها انجام میدهیم و صرفا فقط برای سرگرمی مورد مصرف قرار نمیگیرد .

اما آیا می دانید که همه این دستگاه ها دارای تابشی مضر هستند که ممکن است برای بدن ما مضر باشد و در اماکنی دارای ضعف سیگنال هستند ، این تابش به نسبت زیادی بیشتر است؟

تلفن های همراه، انرژی رادیویی را منتشر می کنند، یک شکل از تابش الکترومغناطیسی غیر یونیزه که می تواند توسط بافت نزدیک بدن به تلفن همراه جذب شود. مقدار انرژی رادیویی که یک کاربر تلفن همراه در معرض آن قرار می گیرد بستگی به عوامل زیادی دارد مانند تکنولوژی تلفن، فاصله بین گوشی و کاربر، میزان و نوع استفاده از تلفن همراه و فاصله کاربر تا برج های تلفن همراه که مورد آخر سبب میشود که با قدرت و شدت سیگنال کم یا زیاد باشد .

بنابراین در صورتیکه امواج در محیط بیشتر به حد نرمال نزدیک باشند ، خطر مضر بودن آن نیز کاسته میشود . در محیط هایی که آنتن دهی ضعیف این خطر زیاد بود و تشعشعات به حداکثر خود میرسد .

با نصب دستگاه تقویت امواج گوشی میتوان علاوه بر آسان کردن ارتباطات و انجام امور روزمره ، میزان خطر ناشی از تشعشعات گوشی موبایل را به حداقل رساند .

دستگاههای موجود برای تقویت امواج گوشی

برای این منظور بوسترهایی با قابلیت های مختلف در کشور وجود دارد که میتوان انواع حالت های مختلف شبکه را پوشش و تقویت نمود . تقویت کننده های دوباند که توان انتقال سیگنالهای توجی و فورجی را دارند و سه باند که تمام حالات شبکه را تقویت میکند و بوسترهای تک باند که مناسب مناطق دورافتاده و خارج شهری است .