تماس یار

تقویت سیگنال موبایل

Signal-Boost-Mobile-device

عمده کاربردهای بوستر تقویت سیگنال موبایل

تقویت سیگنال موبایل جهت مناطقی کاربرد دارد که خط دهی آنتن موبایل در آن نقاط دارای ضعف میباشد . یا با پرش سیگنال موبایل مواجهند و یا مشکل قطع شدن مکالمه در حین تماس را دارا هستند . قرار گرفتن در طبقات منفی ساختمانها باعث افت سیگنال موبایل میگردد . همینطور دور بودن از دکلهای مخابراتی که اپراتورها در سطح شهرها و جاده‌ها تعبیه مینمایند سبب ضعف آنتن دهی نقاط مدنظر میگردد .

علل کاربرد دستگاه تقویت سیگنال

متریال مصرفی و نوع سازه های ساختمانهای امروزی به دلیل مستحکم بودن بسیار بالای آنها و مسلح بودن سازها ، از مهمترین دلایل کاهش امواج و تضعیف سیگنالی است که به محیط میرسد . گوشی های موبایل مختلف نیز دارای قدرت جذب سیگنال متفاوت میباشند . امکان آن وجود دارد که در یک محیط ، دو گوشی موبایل دارای میزان آنتن دهی یکسانی نباشند که مربوط به سخت افزارهای قرار گرفته در ساختمان گوشی‌ها میباشد .
تقویت سیگنال موبایل را در مکانهایی میتوان عملی نمود که در آن محدوده ، سیگنال سالم برای برقراری مکالمه وجود داشته باشد . البته در برخی نقاطی که سیگنال دارای کیفیت مناسب نیست ، آنتن گیرنده توان جذب بهتر امواج را دارد . ولی بدلیل بالا بودن نویز در سیگنال تقویت شده توسط بوستر ، کیفیت مکالمه در حد مطلوب نبوده ولی در کل نیاز کاربر را جهت تماس های اضطراری مرتفع میکنند .

انواع دستگاه تقویت سیگنال موبایل

تقویت کننده سیگنال موبایل در مدلهای گوناگون از نظر بازه های فرکانسی قابل پشتیبانی و قدرت پوشش دهی وجود دارد . مدلهای با توان خروجی بالا ، میتوان بواسطه نصب اسپلیتر به درگاه خروجی تعداد متعددی آنتن فرستنده را متصل نمود . در آن محیط ، آنتن های فرستنده را در نقاط مختلف یک ساختمان بزرگ و یا چند طبقه تعبیه کرد .
جهت تهیه و ارایه مشاوره برای خرید دستگاه تقویت سیگنال موبایل ، با تماس با کارشناسان تماس‌یار ارتباط برقرار کنید و از مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند گردید .