تماس یار

تقویت فرکانس موبایل

Mobile-boost

پیرامون تقویت فرکانس موبایل

تقویت فرکانس موبایل ، به عملی گفته میشود که توسط انجام آن میزان خط دهی تلفن همراه شما بهبود می یابد ، حال این عمل میتواند با انجام اقدامات نرم افزاری گردد و یا با استفاده از تجهیزات سخت افزاری این عمل را صورت دهید . البته ترفندهایی نیز برای تقویت موبایل وجود دارد که به تفضیل در همین سایت درباره صحبت شده است . راه حلی کاربردی ، قطعی و دایمی که میتواند نتیجه لازم را برای اینکار برای کاربر شبکه موبایل به همراه داشته باشد ، خرید و نصب و راه اندازی سیستم های افزایش دهنده و تقویت کننده امواج تلفن همراه میباشد که میتواند مشکل ضعف در سیگنال دهی را برای همیشه از بین ببرد و نیاز کاربر را بطور صد در صدی رفع نماید .

روش انجام تقویت فرکانس موبایل

برای اینکه عمل تقویت موبایل بوسیله راه اندازی تجهیزات بوستر موبایل در یک محیط صورت گیرد ، لازم است که در آن محدوده ، سیگنال موبایل حداقلی برای برقراری مکالمه موجود باشد ، این نکته بدان معناست که در مناطقی امکان برقراری مکالمه در آن نقطه وجود ندارد ، امکان گرفتن نتیجه از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال به میزان چشمگیری کاهش می یابد .

نصب درست گیرنده بوستر فرکانس موبایل

در هنگام نصب این تجهیزات و برای نصب آنتن گیرنده که مهمترین رکن و مهمترین مرحله در انجام این عملیات است ، باید پس از نصب نرم افزارهای تست سیگنال محیط بر روی گوشی تلفن همراه و یا تبلت و پس از بررسی کامل محدوده فوق ، نقاطی که دارای بهترین و بیشترین میزان سیگنال هستند را شناسایی نموده و مکانی را انتخاب کنیم که دارای کمترین فاصله با محل قرارگیری بوستر تقویت کننده امواج موبایل را داشته باشد که عموما این مکان در داخل محیط فاقد سیگنال تلفن همراه است .
پس از قرار دادن آنتن گیرنده در محل شناسایی شده ، سیگنال را بوسیله کابل کواکسیال (که هر جه مقدار سیگنال در محل قرارگیری آنتن کمتر باشد ، باید از کابل مرغوبتری استفاده نموده) به بوستر رسانده و با اتصال پاور دستگاه به آن ، سیستم را راه اندازی مینماییم .