تماس یار

تقویت موبایل

Mobile-boost

تقویت موبایل چیست؟

تقویت موبایل ، اصطلاحا به عملی گفته میشود که بوسیله انجام آن بتوان میزان آنتن دهی تلفن همراه را بالا برد . حال این عمل میتواند به روشهای مختلفی انجام گردد . برخی روشهای ساده وجود دارد که دلیل وجود افت سیگنال موبایل در محل میگردد . نظیر تقسیم بندی محیط بوسیله پارتیشن های از جنس فلزات که میتوان با تقسیم بندی محیط با مواد اولیه چوبی از بوجود آمدن این اختلال جلوگیری کرد . وجود دیوارها و درب ها و پنجره های بسته متعدد در مکانهایی که با ضعف سیگنال مواجهند را میتوان با باز کردن پنجره ها بهبود بخشید . همینطور در مکانهایی که تلفن همراه شما بر روی حالات 3G و یا 4G است و دارای تعداد آنتن دهی کمی است . میتوان با قرار دادن موبایل بر روی حالت 2G ، به افزایش میزان آنتن دهی کمک نمود .

ساده ترین روش تقویت امواج موبایل

از دیگر ترفندهای تقویت گوشی موبایل آنست که باطری موبایل خود را شارژ نمایید . بله ، تنها با شارژ باطری میتوان مقداری به بهبود قدرت آنتن دهی باند فرکانسی همراه اول کمک نمود . زیرا تلفن همراه برای جستجوی بیشتر برای یافتن فرکانس مطلوب نیاز به شارژ دهی بیشتر باطری دارد .

تقویت گوشی موبایل در نقاط کور آنتن دهی

اما در برخی دیگر از مکانها که اصطلاحا نقطه کور هستند ، اینگونه روشها جوابگوی بهبود آنتن دهی محیط نبوده . بنابراین باید با نصب سخت افزارهای لازم تقویت فرکانس موبایل را در آن مکان صورت دهیم . سخت افزارها هم شامل کیت تقویت کننده آنتن موبایل میباشد . این کیت که دارای مدل های گوناگونی بوده که بسته به نوع دستگاه و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدهد ، دارای قیمت های مختلفی نیز میباشد . تقویت کننده امواج موبایل سیگنال محیط را به حد مطلوب رسانده . همچنین اینترنت را هم در صورت وجود امواج آن در مکان قرارگیری آنتن گیرنده ، به میزان بالایی افزایش میدهد . میزان تقویت کنندگی این دستگاهها به حدی است که از لحاظ آسیب رساندن به انسان در محدوده مجاز باشد . و میزان امواج موبایل بیشتر از حد مجاز بالا نمی‌برند .

جهت خرید دستگاه تقویت کننده موبایل با مشاوران تماسیار در تماس باشید .