تماس یار

تقویت کننده آنتن موبایل ارزان

cheap-mobile-antenna-amplifier

خصوصیات تقویت کننده آنتن موبایل ارزان

تقویت کننده آنتن موبایل ارزان را میتوان در دسته بندی های تک باند در سایت تماس‌یار جستجو کرد . علت پایین بودن قیمت این دسته از بوسترهای آنتن موبایل ، انست که تنها قادرند یک شبکه و یا یک بازه فرکانسی را تقویت سیگنال نموده و صرفا مکالمه را با کیفیت بالاتر ارایه نمایند. اینترنتی هم که این بوسترها توان انتقال و تقویت آن را دارند ، از نوع 2G میباشد .

انواع تقویت آنتن موبایل ارزان

تقویت کننده موبایل ارزان و یا تک باند دارای انواع مختلفی از نظر میزان پوشش آنها و یا قدرت و توان تقویت دستگاه است . بوسترهای موبایل رومیزی ، بوسترهای تک باند خانگی و تقویت کننده های کارگاهی از دیگر مدلهای این دسته از تقویت کننده ها هستند که در مدلهایی که توان تقویت کنندگی در این سیستم‌ها بالاست ، قیمت دستگاه نیز به مراتب بالاتر میرود .

ارزانترین ریپیتر موبایل

ارزانترین تقویت کننده های موبایل میتوانند محیطی به مساحت 50 متر مربع را تحت پوشش آنتن موبایل قرار دهند که این میزان در صورت تغییر در میزان امواج موبایل ورودی به دستگاه تغییرپذیر است ، به معنای دیگر با بیشتر شدن مقدار سیگنال ورودی و قویتر شدن این مقدار ، این میزان از پوشش بیشتر گشته و در صورتیکه سیگنال ورودی ما ضعیف باشد ،از توان پوشش دهی سیستم کاسته میگردد . البته این میزان از پوشش دهی در اماکن مختلف با سازه های مختلف نیز متفاوت است و در کلام آخر یک تقویت کننده آنتن  ارزان ، در نواحی مختلف ، میزان پوشش دهی متفاوتی را دارا میباشد .

کیت تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان

این سیستم‌ها به همراه یک عدد آنتن گیرنده و یک عدد آنتن فرستنده عرضه میشود که کیت کامل این سیستم نامیده میشود . آنتن گیرنده این مدل از دستگاهها از نوع آنتن های یاگی است که توان جذب سیگنالی معادل 7 تا 11 دسی‌بل را دارند و میتوانند امواج را در بازه فرکانسی باند 900 دریافت و ارسال نمایند .

تعمیر تقویت کننده آنتن موبایل در مجموعه تماسیار نیز با حداقل هزینه انجام میگیرد و بوسترهای تعمیری این مجموعه نیز دارای گارانتی میباشد .