تماس یار

تقویت کننده آنتن موبایل ایرانسل

irancell-Mobile-Cellular-Antenna-Booster

تقویت کننده آنتن موبایل ایرانسل به انواع مختلفی تقسیم می شوند که هر یک کاربرد خاصی دارند.

انواع تقویت کننده آنتن موبایل ایرانسل

1-تقویت کننده آنتن موبایل ایرانسل مدل 2G

به بوسترهای موبایلی که توان انتقال سیگنالهای اپراتور ایرانسل را تنها در حالت توجی دارا میباشند گویند . این اپراتور عموما در مناطق خارج شهری و دورافتاده در کشور برای برقراری تماس و ارایه خدمات مکالمه ، از باند900 استفاده نموده که در حال حاضر بسیاری از سایتهای این شرکت به نسلهای بالاتر ، یعنی تریجی و فورجی نیز تجهیز گردیده اند . بوسترهای تلفن همراهی نیز که این نسل از شبکه ایرانسل را ساپورت مینماید ، تنها توان تقویت کنندگی در باند GSM را دارا هستند .

2-تقویت کننده آنتن موبایل ایرانسل مدل 3G

به بوسترهای موبایلی که توان انتقال سیگنالهای اپراتور ایرانسل را تنها در حالت توجی و تریجی دارا میباشند گویند .این اپراتور برای ارسال و گسترش شبکه تریجی از بازه باند 2100 استفاده مینماید و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی این بازه را برای استفاده اپراتور ایرانسل اختصاص داده است .  بوسترهای تلفن همراهی نیز که نسل سوم ارتباطات را در شبکه ایرانسل را ساپورت مینماید ،توان تقویت کنندگی در باند 3G را دارا هستند .

مدلهای مختلف دستگاههای تقویت کننده آنتن دهی موبایل خانگی دوباند 900/2100 و بوسترهای افزایش آنتن موبایل سه باند 900/1800/2100 و همچنین تقویت کننده موبایل چهار باند با بازه کاری 900/2600 از جمله دستگاههایی هستند که این شبکه از آنتن موبایل ایرانسل را پشتیبانی مینمایند .

3-تقویت کننده آنتن موبایل ایرانسل مدل4G

ایرانسل برای ارایه سرویس نسل چهارم ارتباطات ، از بازه فرکانسی باند 1800 یا همان DCS استفاده کرده و اینترنت LTE را در این باند ارایه میکند . همانطور که در توضیحات تقویت کننده های فورجی ایرانسل نیز گفته شد ، شبکه lte تنها برای ارایه سرویس های دیتا میباشد و امکان برقراری مکالمه در این حالت از شبکه وجود ندارد ، برای توضیح بیشتر در صورتیکه گوشی موبایل کاربر بر روی باند 4جی قرار داشته باشد در صورت دریافت تماس و شماره گیری با گوشی موبایل خود ، بصورت خودکار به باند تریجی و در صورت عدم وجود امواج در بازه باند2100، به حالت توجی منتقل میشوند.

تقویت کننده ایرانسل برای شبکه فورجی نیز میتواند در بین دستگاههای تقویت کننده دوباند و یا چهار باند وجود داشته باشند .